fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מוטו GP מוג'לו: דוקאטי מדהימה עם ניצחון ושלישי, רוסי אפילו לא פודיום

מוטו GP מוג'לו: דוקאטי מדהימה עם ניצחון ושלישי, רוסי אפילו לא פודיום

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

איטליה חוגגת בתום סבב 6 במוג'לו למרות שולנטינו רוסי לא מנצח – הסיבה היא דוקאטי היצרנית האיטלקית האדומה הכובשת את מוג'לו עם ניצחון בכורה בעונת 2017, דוביציאוזו למרות שלכאורה רוכב חולה מנצח בקלות ודוקאטי מעלה אפילו רוכב חצי פרטי על הפודיום, דנילו פטרוצ'י המסיים שלישי. במקום השני מאבריק ויניאלס מוביל הטבלה מצמצם נזקים לאחר שהימאהה לא יכולה הייתה להתמודד מול כוח המנוע העדיף של הדוקאטי. ולנטינו רוסי מסיים רביעי, מחד אכזבה קשה במסלול הבייתי עם עשרות אלפי איטלקים מאוכזבים, מאידך ממש לא סוף העולם לאור המצב הגופני של הדוקטור עם הפציעה לפני שבועיים וכו'.

דוקאטי לא הסתירה שהיא נערכת למאמץ עצום בדיוק במסלול מוג'לו – מסלול הממוקם קרוב למפעל שלה, היא בוחנת כאן בלי הפסקה, ומעל הכול תוואי המסלול המהיר הזה מתאים לאופיו של אופנוע המירוץ של דוקאטי. התוצאה היום במוג'לו הייתה עדר של רוכבי דוקאטי, רשמיים וחצי רשמיים ורבע רשמיים ורוכב מבחן, הכול כדי להעלות את הסיכויים, כן נעשה משהו משמעותי להעלאת הביצועים, נקווה שכשר, ולכן טוב שעל פי התקנות, שני האופנועים של דוקאטי אשר עלו לפודיום היום יפורקו לגורמים ויבדקו האם הם עומדים בתקנות, וגם יבדק הדלק של דוקאטי, ואולי ימצא הסבר איך עם אותם חוקים הדוקאטי חזק עשרות אחוזים מהמתחרים, ושותה את הימאהה החזק בפני עצמו במהירות מרבית בישורת כאילו אופנוע מתחרה בקטנוע 125; באתר BT ספורט המעולה המסקר את האליפות טוען ניל הודג'סון הרוכב-פרשן המקורב לדוקאטי כי מנועי הדזמוסדיצ'י וי ארבע של דוקאטי חצו במוג'לו את קו ה-300 כוח סוס… מה הם עשו כדי להגיע לשם, לא ברור, כמו שלא ברור איך מפודיום וחצי לרוכב דוקאטי בודד בחמשת סבבי העונה עד עתה – מגיעים במוג'לו שלושה דוקאטים לחמישייה הראשונה, כולל הניצחון?… חמישה דוקאטים בעשירייה הראשונה?? אלווארו באטיסטה רוכב פרטי שההישג הכי טוב שלו בטבלה היה מקום חמישי ב-2012 מנצח די בקלות את שלוש פעמים אלוף העולם מארק מארקז?? איך דנילו פטרוצ'י שההישג הכי טוב שלו היה מקום 10 בטבלה ב-2015 מנצח את ולנטינו רוסי באיטליה??

ולצד הבדיקות בדוקאטי, הונדה חייבת לעשות שינוי, האופנוע הכושל שהונדה מייצרת מאז 2015 רק הולך ומתדרדר והכישרון של מארק מארקז כבר לא מספיק כדי לכסות על מגרעותיו, וההתנגשות היום בין שני רוכבי הונדה דני פדרוזה וקאל קראצ'לו עם שניהם ברצפה בהקפה האחרונה של המירוץ, מסמלת באומללותה את מצבה של הונדה בכלל במוטו GP. 

6 תגובות ל מוטו GP מוג'לו: דוקאטי מדהימה עם ניצחון ושלישי, רוסי אפילו לא פודיום

  1. אבל אני בספק אם ימצאו משהו לא כשר , וגם אם ימצאו הסיכוי שדורנה תירה לעצמה ברגל ותערער את המוניטין של הסבב הזה עם איזה הונאה הוא קלוש מינוס ,זה באמת נראה מוזר לראות את מרקז מקיז דם ולא מצליח לעבור את באוטיסטה , מה שבטוח לא כשר זה שלורנזו מקבל 13 מיליון יורו כדי לעשות פדיחות ודובי בקושי זוכה להערכה על ידי דוקאטי.

  2. לאחר המירוץ בחרז וניצחון ההונדות, היה כאן מישהו שכתב פרשנות באלו הדברים: ״ימאהה מפשלים בגדול עם הכלים של 2017 הכלים של טק 3 מהשנה שעברה נראים מושחזים הרבה יותר״. נו ומה קרה מאז? שליטה מוחלטת של הפשלות מימאהה בלה מאן. דומיננטיות מוחלטת של הפשלה במקצי הדירוג במוג׳לו ומקום שני ורביעי במירוץ! אחלה פשלה.
    כואב כואב על רוסי. מת להשיג ניצחון ראשון. אך פשלה של טירון בלה מאן ופציעה כואבת לפני מוג׳לו, מנעו זאת ממנו. אולי בשבוע הבא הוא יצליח לזכות עם ״הפשלה הגדולה״ של ימאהה.

  3. מי שני הליצנים שעלו לשידור? מילא אחד לא מבין אבל שניים? אפילו עברית לא יודעים לדבר פאדיחה לטלווזיה (הרוכב לא נראה ניחוח על האופםנוע) .לאחר שבועיים שכל האתרים מדברים על הפציעה של רוסי אחד הפרשנים חושב בקול רם "מעניין אם רוסי נחלש בגלל חולשה של ימאהה או בגלל צמיגים" איפה הוא היה בשבועיים האחרונים במאדים? רוסי נתן כל מה שיכול עד שהתחילו הכאבים וגם זה תוך שמירת קשר עם מובילי המרוץ בתחילת המרוץ הוא עוד עקף את ויניאלס בפניה ימינה בירידה כמו שתמיד עשה שם אבל בהמשך לא יכול היה פיזית לעמוד בעומס של ירידה ופנייה ימינה עם עקיפה לכן מקום רביעי עבורו זה צמצום נזקים

  4. הרי לא יתכן שהונדה קוצץ את המתחרים במסלול אחד ובשאר מפשל ,היצרים הגדולים משקיעים מאות מיליונים ,חייבת להיות יציבות במהלך העונה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל