fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

עמותת המוטוקרוס חוגגת חזרה לאקשן במסלול הונדה המחודש

עמותת המוטוקרוס חוגגת חזרה לאקשן במסלול הונדה המחודש

כתב וצילם: ליאור בנאי

אז השבת, 27 למאי, זה סוף סוף קרה, אחרי יותר מחצי שנה של השבתת הענף מאונס, הן בגלל בירוקרטיות מצד הרשויות לגבי המסלול החוקי היחיד בישראל למוטוקרוס (מחדל בקנה מידה לאומי) שהיה מושבת מסוף 2016, והן אחרי סאגה משפטית בין ההתאחדות לעמותה, הצליחו הצדדים לרדת מהעץ שהם ניתלו בו, אל הקרקע, ואחח… איזו קרקע זו הייתה !

פתיחתו המחודשת של מסלול "הונדה", בקירבת כביש 4 ו 9 קצת לפני חדרה, באם אכן תהיה פתיחת קבע ולא עוד הבלחה קצרה, מסמנת שינוי מגמה מבורך, בו למדינת ישראל בה יש 2,000 מגרשי כדורגל, 1,000 מגרשי כדורסל, ועכשיו גם 2 מסלולי מוטוקרוס "חוקיים", תוספת מבורכת של 100% להיצע.

אז בהתראה קצרה של יום בלבד, ולמרות מזג האוויר המהביל (36 מעלות) התכנסו כמעט 100 רוכבים (80 אם לדייק), מחציתם ילדים שהם דור העתיד שמאד התפתח כאן בשנה האחרונה, ואפילו מצליח בתחרויות באירופה, אבל על כך בסקירה נפרדת, ליום רכיבה והפנינג של רוכבים בוגרים וצעירים, המסלול החדש איתגר סוף סוף את הרוכבים, שהשתוקקו כבר לתת בגז, המקצים חולקו לילדים – 15 דקות, ולבוגרים וחוליגנים – 30 דקות, גם רוכבות היו, אפילו כמה, מרביתן בגילאים של 14-15 שזהו גם הגיל של הבן שלי, שעושה כבר כשנה צעדים ראשונים של מקצועיות בספורט המתפתח הזה.

אפרופו ילדים – ענף המוטוקרוס הוא הענף היחיד שמאפשר כיום רכיבה תחרותית לילדם מגיל 8, בעיקר עקב החקיקה המאפשרת למחזיקי רישיון נהיגה ספורטיבית, אפור, לרכב בצורה מבוקרת במסלולים סגורים ומבוטחים כדוגמאת מסלול מוטוקרוס, ובמסלול הזה יש את כל האלמנטים המקצועיים של מסלול, סטאפ-אפ זהיא עליה בשתי קפיצות, סטאפ – דאון, קפיצות גבוהות, נמוכות, באמפים, סיבובים חלקים עם כמה קווים, סיבובים עם קירות ועוד ועוד, מבחינת הילדים הקפיצות מאד מאתגרות, היו להם "הרבה רוכבים", מה שאין בד"כ באימונים רגילים, המסלול היה מושקה שיפר את האחיזה והוריד את כמויות האבק, ובכלל ההפנינג, הצבעים, האוהלים שחלקם היה של היבואנים היו פשוט חגיגה לעיניים, והצלילים של ה 2 וה 4 פעימות חגיגה לאוזניים.


נתראה בקרוב גם במירוצים רשמיים!

ליאור בנאי
אבא של Yuval Banay #24 בתמונות 🙂
 
 
באנר פרסומי:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל