fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

מוטו GP לה מאן גריד: ימאהה שולטת עם ויניאלס בפול ורוסי שני

מוטו GP לה מאן גריד: ימאהה שולטת עם ויניאלס בפול ורוסי שני

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מקצה הדירוג הקובע את הגריד למירוץ מספר חמש בעונת המוטו גיפי מחר בלה מאן נשלט על ידי רוכבי ימאהה בעוד הונדה נראית רע מאוד וגם דוקאטי. מאבריק ויניאלס במבחן חשוב מאוד לאחר הגמגומים בשני הסבבים האחרונים מפגין יכולת מעולה היום בדירוג ויזנק מהפול. רוסי גם נראה מעולה אחרי הבעיות עם השלדה החדשה ויזנק שני. במקום השלישי יוהאן זרקו הצרפתי אשר מביא ליציעים כמות מטורפת של מעריצים, כלומר שלוש ימאהות בשורה הראשונה.

לעומתם הונדה במצב לא טוב בעיקר מארק מארקז שנראה כאילו התבלבל אצלו משהו, בקושי הצליח לסיים במקצה אימון 4 רצף של שלוש הקפות בלי ליפול, יזנק למירוץ מחר מהמקום החמישי, במבחן כה חשוב לאור המצב הצפוף בטבלה מארקז חייב להתעשת, לא ברור מה עבר עליו היום. בן קבוצתו פדרוזה המנצח הגדול מחרז רכב הרבה יותר טוב ממארקז אך יזנק מהמקום ה-13 מאחר והתמודד במקצה דירוג 1 כתוצאה ממקצה אימון שלוש רטוב בבוקר ולא עלה למקצה 2 ועדיין רכב פי כמה יותר טוב ממארקז.

גם בדוקאטי אבל עם דוביציאוזו במקום השישי לאחר התרסקות לא מובנת בהקפת חימום למקצה אימון 4, וזה עוד טוב לעומת לורנזו שיזנק מהמקום ה-16. לורנזו הוא הרוכב בעל הרקורד הטוב ביותר בלה מאן, וכאן אמורה הייתה להיות הפריצה הגדולה שלו עם דוקאטי לאחר כול כך הרבה ציפיות ואכזבות בחודשי פתיחת העונה, לאור יכולתו לורנזו צריך להביא נס כדי להתמודד על עוד פודיום במירוץ מחר במסלול בו הוא שולט אבל עם הדוקאטי השנה זה פשוט לא הולך. הפודיום המפתיע של לורנזו בחרז מנע ללא ספק התגברות הרחשים סביב המשך העסקתו בדוקאטי, וצריך לקוות שתבוא מחר עוד הפתעה כזאת.

מירוץ המוטו גיפי ביום ראשון בשעה 15:00 שעון ישראל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל