fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

מוטו GP ארגנטינה גריד: מארקז בפול רטוב, רוסי שביעי ביום דרמטי

מוטו GP ארגנטינה גריד: מארקז בפול רטוב, רוסי שביעי ביום דרמטי

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יום דירוג דרמטי בסבב 2 של המוטו גיפי בארגנטינה, מזג האוויר איך לא, כופה מקצים רטובים, בסוף היום בארגנטינה מארק מארקז מהיר מכולם בהפרש משמעותי ויזנק מחר למירוץ מהפול. "בתנאים גבוליים ליתרון האופנוע יש פחות חשיבות ולכן לחצתי והייתי המהיר ביותר" אמר מארקז בתום מקצה הדירוג מכוון ישירות לנחיתות של ההונדה שלו למול הימאהה, הדוקאטי ואפילו הסוזוקי במהירות מרבית למרבה הבושה – אולם כאשר ליתרון האופנוע יש חשיבות פחותה, על מסלול רטוב ברובו אך יבש בלא מעט מקומות, הרוכב הטוב יותר קובע.
לצד מארקז על השורה הראשונה מדהים קארל אברהם עם הדוקאטי החצי פרטי כאשר הוא מדורג שני, על אברהם מלכלכים בפיטס כי הוא רוכב במוטו גיפי אך ורק בזכות הכסף של אבא שלו, שבמקרה גם הבעלים של מסלול ברנו בצ'כיה, ואכן אברהם היה אלמוני עד השנה, מחר כאמור יזנק מהשורה הראשונה בעוד רוכבי דוקאטי הרשמיים יזנקו מהשורה החמישית במקרה הטוב…
גם רוסי ופדרוזה היו נתונים בסכנה חמורה להישאר בתחתית השדה, שם שהו לאחר מקצה האימון3 בו לא הצליחו לשפר את הזמנים שלהם מאתמול בגלל תנאי המסלול, במקצה דירוג1 התעלו שני הרוכבים הוותיקים, רוסי יזנק למירוץ מהשורה השלישית, פדרוזה מהשורה השנייה. אולם ביצועיהם של רוכבי דוקאטי דוביציאוזו ולורנזו שגם הם נאלצו להיאבק במקצה דירוג1 כדי לעלות, לא היו מספקים, דוביציאוזו יזנק 13 ולורנזו 16 קשה להאמין.

המירוץ של המוטו גיפי מחר בשעה 22:00 שעון ישראל, לא צפוי גשם אך מזג האוויר מאוד לא יציב, יש לצפות בדיוק לאותם תנאים של מסלול רטוב מתייבש וכו' בדומה לשנה שעברה ולמה שהיה היום בדירוג.

5 תגובות ל מוטו GP ארגנטינה גריד: מארקז בפול רטוב, רוסי שביעי ביום דרמטי

  1. לא קשה בכלל זה היה צפוי שלורנזו הולך להראות ממה הוא בנוי , דוקאטי בסוף העונה יבינו שהיו צריכים לתת למרקז את העשרים מליון שביקש כדי לרכב עבורם כי הסגנון והאופי שלו הרבה יותר מתאים לדוקאטי

  2. על הדוקאטי, גם רוסי הראה לנו ממה הוא בנוי ובמשך שנתיים. לורנצו חמש פעמים אלוף עולם ורק רוכב על טוסטוס יכול לזלזל בו.

  3. אתה מזלזל בכולם וכולם להשקפתך רוכבים על טוסטוס, אני חושב שאתה היחיד שרוכב כאן על טוסטוס!! מגיב 4 היטיב לתאר אופייך.
    חג שמח גם לך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל