fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מוטו GP מבחנים: רוסי המפסיד הגדול ביום 3

מוטו GP מבחנים: רוסי המפסיד הגדול ביום 3

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יום המבחנים הרשמיים השלישי והאחרון של המוטו GP באוסטרליה ננעל לפני שעה קלה. החששות לגשם נמוגו והזמנים המהירים ביותר בשלושת הימים נקבעו. הכותרת של היום השלישי היא ללא ספק הכישלון של ולנטינו רוסי מול בן קבוצתו הצעיר מאבריק ויניאלס. שוב רוסי מפסיד לויניאלס, תכלס רוסי הפסיד לויניאלס בכול מבחן עד עכשיו והלחץ ניכר במחנה האיטלקי. בעוד הספרדי הצעיר מוביל את השדה עם זמן מעולה של 1:28.549 ד', הזמן המהיר בכול שלושת הימים בכלל, רוסי משתרך מאחור במקום ה-11 בהפרש של 0.9 שנ' מבן קבוצתו שהולך להרוס לו את החיים בשנה הקרובה. רוסי מתפתל בראיונות ומנסה לערער את גודל ההישג של ויניאלס כשהוא אומר שמארקז הוא הרוכב היחיד שרוסי צריך להתמקד בו בעונה הבאה, אבל ברור שהפיטס של רוסי מבעבע, במיוחד עם פולגר הילד הגרמני רוכב ימאהה חצי רשמי מקבוצת טק3 מהיר מרוסי כבר יום שני ברציפות.
בכיוון הפוך כותרת נוספת מהמבחנים הרשמיים באוסטרליה היום היא כמובן המוכנות של הונדה והשיפור אצל דני פדרוזה, לאחר שהיה חולה יומיים קפץ הספרדי המבוגר למקום השלישי, אמנם שתי עשיריות איטי מבן קבוצתו מארקז המדורג שני אבל הרבה יותר טוב מכול מה שהיה עד עתה ומוכיח כי הונדה בכיוון הנכון. מנועי הביג בנג החדשים עדיין נלמדים אולם אין ספק ששלושה רוכבי הונדה בחמישייה הראשונה, כולל קראצ'לו חצי פרטי אך עם המנוע החדש מסיים במקום החמישי מראים כי בניגוד לשתי העונות הקודמות הונדה תגיע לפתיחת העונה מוכנה. מארקז משדר אמנם בראיונות כי יש עוד הרבה עבודה וכי הוא עדיין לא מרוצה מהקשר בין המצערת לגלגל האחורי, משהו שם ממוסך מבחינתו של אלוף העולם, האם אלקטרוניקה או מנוע חדש, הביג בנג אומר מארקז נותן כוח בכול מקום אבל לא מאוד חזק כמו המנוע הקודם. מצד שני בשטח מארקז מהיר כול הזמן, רוסי חוזר ואומר שאם בודקים לעומק את הזמנים משלושת המבחנים עד כה – ולנסיה, ספאנג ואוסטרליה – אין ספק שמארקז הוא הרוכב החזק בשדה, ברור שהונדה תכה חזק מהזינוק הראשון בקטאר.
אצל סוזוקי מצב מוזר, היו שיגידו "כצפוי" לאחר שהחתימו רוכב לא יציב בעליל כמו אנדריאה יאנונה, תופעה מוזרה ביומיים האחרונים יאנונה כאילו נעלם, נגמר לו החשק, אם בכול המבחנים עד עכשיו האיטלקי לא ראה ממטר את בן קבוצתו אלקס רינס והנה פתאום ביומיים האחרונים התמונה מתהפכת ורינס מהיר יותר באופן משמעותי, מדורג שישי בעוד יאנונה מדורג 12.
דוקאטי מסיימת את המבחנים באוסטרליה בתחושת כישלון, שוב, נותר רק מבחן רשמי אחד ואין עוד כיוון לפיתרון בעיות רבות ב-GP17, אופנוע המירוץ החדש לשנה זו שעדיין מתקשה להתמודד מול גרסאות קודמות של הקבוצות החצי פרטיות. חורחה לורנזו אמנם מאכזב היום פחות אבל עדיין מדורג במקום השמיני, דוביציאוזו רק מקום אחד לפניו. 

המבחנים הבאים של המוטו GP ב-10.3 במסלול קטאר, פתיחת העונה באותו מסלול ב-26.3.

גלריה

2 תגובות ל מוטו GP מבחנים: רוסי המפסיד הגדול ביום 3

  1. מה עם לורנזו שאמרת שאין מי שיכול להתחרות איתו? רוסי לא ייקח אליפות אבל ייתן עוד קרבות לא רעים ונצחונות… וינאלס תותח ורוסי?.. הוא צריך להיות בפער עד חצי שניה מהמוביל ואז בתחרות הכל יכול להיות…

  2. בנוגע לרוסי,אתם שוכחים כמה כושר גופני וכוח כדי להחזיק אופנוע GP ביד.הבחור אוטוטו בן 38.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל