fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מוטו GP מבחנים: ויניאלס וימאהה ממשיכים לככב בולנסיה ורוסי מתחיל לדאוג במקום השביעי

מוטו GP מבחנים: ויניאלס וימאהה ממשיכים לככב בולנסיה ורוסי מתחיל לדאוג במקום השביעי

אבי בנדיט

צילום: יצרן


בתום יום המבחנים השני של המוטו GP, יום חשוב ביותר כי מזג האוויר היה מושלם בשעות אחר הצהריים, אפשר להביט קדימה לעונת 2017 מבטיחה במיוחד. התוצאות במבחנים היום הראו כי החילופים המשמעותיים בקבוצות המובילות, בראשן ויניאלס לימאהה ולורנזו לדוקאטי, אבל גם יאנונה לסוזוקי, יוצרים יחד עם מארקז וההונדה ורוסי וימאהה גיוון נפלא, תחרותיות שתתפוצץ מייד עם המירוץ הראשון של 2017 בקטאר. מאבריק ויניאלס ממשיך להיות הרוכב המהיר ביותר עם הימאהה החדשה תחתיו, והיום קובע זמן של 1.29.9 ד', היחיד שיורד מה-1.29 ד', מארקז מצליח לקבוע עשירית איטי מויניאלס ומדורג שני, והיום אכן מארקז היה טוב בהרבה מאשר ביום שלישי, העבודה של הונדה על האופנוע נכרה והיום מארקז היה הרוכב הפעיל ביותר ורכב על הדגם החדש של ההונדה RCV213 כולל מנוע ושילדה במספר עצום של 77 הקפות. במקום השלישי דוביציאוזו ששם בפרספקטיבה את ההישג של לורנזו מאתמול, היום לורנזו שמיני בלבד בעוד דובי מרגיש נוח בשלישייה הראשונה, דוקאטי עורכת מבחן חשוב ביותר בשבוע הבא אבל ימאהה המחזיקה בחוזה של לורנזו עד סוף השנה הקלאנדרית אסרה על לורזנו להשתתף בו… 

באשר לרוסי לעומת ויניאלס בן קבוצתו החדש בימאהה שאמור להיות התלמיד שלו, אמנם מבחנים והכול והעונה זה סיפור אחר לגמרי, אבל כשויניאלס שרוכב בפעם הראשונה על ה-M1 קובע זמן מהיר יותר ב-0.7 שנ' מרוסי הרוכב על אותו אופנוע שלו במצב מושלם של אחרי המירוץ ביום ראשון האחרון, זה בטוח כואב. 

לעומת רוסי ליאנונה יום מבחנים מצוין עם סוזוקי, אמנם שתי התרסקויות אבל מרגיש טוב על האופנוע ומסיים רביעי, לפני דני פדרוזה. בן קבוצתו של יאנונה לסוזוקיף אלקס רינס, נפצע קשה לאחר התרסקות ולא משתתף במבחנים. 

ק.ט.מ מסכמת אירוע הצטרפות למוטו GP עם הרבה מאוד מידע מפול אספרגרו, בראדלי סמית מתרסק בסיום יום המבחנים השני, כך גם באפריליה סאם לואז. רוכבים חדשים אחרים, יוהאן זרקו ויוהאן פולגר בקבוצת ימאהה טק3 מצליחים הרבה יותר ומסיימים 10-11.
תמו המבחנים הרשמיים לשנת 2016, קבוצות יבחנו בנפרד בשבועות הקרובים ואז פגרה עד 30 בינואר 2017 אז יערך המבחן הרשמי השני לעונה החדשה בספאנג.
מודעה פרסומית:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

2 תגובות ל מוטו GP מבחנים: ויניאלס וימאהה ממשיכים לככב בולנסיה ורוסי מתחיל לדאוג במקום השביעי

  1. מודאג? מאיפה הבאת את זה? ידוע שרוסי מתקשה באימונים. הוא כבר לא ילד.וחוץ מזה אולי הוא בחן דברים אחרים ומכאן שהיה פחות חשוב לו לעשות סופר פול.אם היית עוקב במשך היום היית רואה שהוא היה שני 80 % מהיום

  2. נשגב מבינתי איך הוא עדיין רוכב מפעל רשמי
    שיש רוכבים ראויים ממנו כל כך הרבה זמן.
    מנצח מירוץ פעם בעונה ועוד פודיום גג.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל