מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
סטפן
לרט
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה

מוטו GP ולנסיה: לורנזו נועל את העונה עם פול היסטורי

מוטו GP ולנסיה: לורנזו נועל את העונה עם פול היסטורי

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מטרתו האולטימטיבית של המוטו GP בכול שנותיו היא לדחוף את האבולוציה קדימה, להביא את האדם והמכונה שוב ושוב לשיאים הקוראים תיגר על מגבלות הטבע, להקיף פיסת אספלט נתונה בזמן טוב יותר מהכי טוב מלפני שעה או שנה, ואת זאת ביצע היום בולנסיה חורחה לורנזו בהקפת הדירוג האחרונה שלו בשורות ימאהה, נותן ליצרן סיבה להרהר האם עשה נכון שהחתים את רוסי ולא את הספרדי, ונותן ליצרן הבא שלו דוקאטי סיבה להסתכל קדימה באופטימיות. למרות הירידה ברמת האלקטרוניקה בעונה זו ולמרות הצמיגים שעשו לו צרות קשות במהלך העונה וכנראה הסיבה שלורנזו לא שומר על התואר, לורנזו קבע בולנסיה זמן פול של 1:29.4 ד', שיא כול הזמנים וההקפה המהירה ביותר של אופנוע במסלול זה. במקום השני מארקז לפני רוסי. מה נגיד על מארקז? לא נראה טוב. בניגוד ללורנזו שכמו יושב על פסי רכבת מארקז הולך וחוזר עוד ועוד לרכיבה המסוכנת והפראית וכמובן שבמקצה אימון4 הוא מתרסק, שוב מתרסק, ואסור לו להתרסק יותר כי זה נהיה מן קראצ'לו כזה נחום תקום, לא אלוף עולם. רוסי במסלול שהוא שונא מצמצם נזקים.

מירוץ המוטו GP האחרון לעונת 2016, יום ראשון 15:00 שעון ישראל.

4 תגובות ל מוטו GP ולנסיה: לורנזו נועל את העונה עם פול היסטורי

  1. לחשוב שבגלל פול פוזישן סופר מוצלח אחד מישהו בימאהה יהרהר שוב פעם אם עשו את הצעד הנכון לגבי לורנזו , מבחינתם הם עשו צעד סופר מוצלח , יש להם רוכב מנוסה לפיתוח ויש להם רוכב סופר מוכשר (ויניאלס) לעתיד מבטיח לורנזו מיצה את עצמו ביאמהה מכל הבחינות , כמובן שבדוקטי ישמחו לקבל רוכב עם 5 תארי אליפות מבחינתם זה שיפור , אבל כל האינדיקציות מראות שמבחינת התאמת הרוכב לכלי אין בין הדוקאטי לבין סגנון הרכיבה של לורנזו אפילו קשר מקרי תוסיף את זה לחוסר יכולת שלו לרכב בגשם שם דוקאטי דווקא טובים ונקבל מתכון די בטוח לאכזבות זו תהיה הפתעה מאוד גדולה אם לורנזו יצליח לעשות עם דוקטי את מה שעשה עם ימאהה .

  2. אכן הקפה פסיכית . אתה רואה רוכב על קצה האחיזה שלא לומר על סף התרסקות ותוהה כיצד זה מתנהל לאורך כל ההקפה .אינטש פרפקט
    על הברקסים על הגז ובזווית ההטיה ולא מתרסק
    אבל לא רק הקפה אחת שלוש כאלו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל