fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP מאלזיה: ניצחון לדוקאטי ודובי, רוסי מבטיח סגן אלוף

מוטו GP מאלזיה: ניצחון לדוקאטי ודובי, רוסי מבטיח סגן אלוף

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מירוץ מספר 17 בעונת המוטו GP, מירוץ אחד לנעילת העונה, הסתיים הבוקר שעון ישראל בניצחון לדוקאטי, שוב במסלול רטוב אולם הפעם ניצחון לדוביציאוזו, שמכה בקרב הרטוב את רוסי. דוביציאוזו המתין בסבלנות במקום השלישי לאורך עשר הקפות והשקיף מקרוב על הקרב הצמוד בין רוסי לבין יאנונה שחזר לרכב ומייד באגרסיביות, בעודו הודף התקפות מאחור של מארק מארקז. כאשר יאנונה ומארקז התרסקו בזה אחר זה לקראת סיום המירוץ נותרו רוסי ודוביציאוזו לבד בקרב על ההובלה. רוסי נראה שולט בקצב ואולי אף מגדיל את המרחק מדובי אולם חמש הקפות לסיום רוסי טועה ונכנס רחב לפניה, דוביציאוזו נמצא שם לנצל זאת היטב ועולה להובלה. 

וכאן נותן דוביציאוזו את הכול. דובי הוא אולי הרוכב המושפל ביותר השנה חוץ מלורנזו, דובי המתבגר שאמרו עליו שלא היה צריך להחתים אותו בדוקאטי לעונה הבאה אלא את יאנונה, והיום במאלזיה הוא יורק לכולם בפרצוף ופשוט בורח לרוסי בתנאים הרטובים והמסוכנים כול כך, דובי חוצה את הקו ראשון, בוסטר מטורף עבורו לקראת העונה הבאה והלא פשוטה לצד לורנזו, והופך למנצח מספר תשע בעונה המגוונת במנצחים מאז ומעולם. 

מגוונת במנצחים וגם ביתר מאכלסי הפודיום וזאת בניגוד לזכיה של מארקז הרבה לפני סוף העונה עם פער נקודות עצום – הבעיה היא שמארקז לא רק שאינו מנצח בעקביות כצפוי מאלוף, הוא לא מפסיק להתרסק מאז שזכה באליפות וזה מצד אחד מרשים על התעוזה ועל שאינו מסתפק בלהעביר את הזמן, אך מצד שני מטריד, בכול זאת מירוצים נגמרים בדגל השחמט ולא בטבלת האומץ. אולם כפי שאמר קני רוברטס, "אתה יכול ללמד רוכב מהיר לא להתרסק אבל אתה לא יכול ללמד רוכב איטי לרכב מהר"… מארקז יפסיק להתרסק, מה עוד שהוא גם יודע איך ליפול ולמרבה השמחה והכישרון שלו הוא אינו נפצע.

רוסי מאושר לסיים גם במקום השני וחוצה בווילי את הקו, כי עם לורנזו מאחוריו רוסי מבטיח את המקום השני בטבלת האליפות של העונה, נחמה למכה של אבדן האליפות.

ניפגש שוב במוטו GP בסבב נעילת העונה בולנסיה ב-13 בנובמבר.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל