fbpx

HJC
voge מוטו24 באנר

איטליה: זיו כרמי מתעד את חוויות מהמוטוקרוס אומות MXON 2016

אספר קצת על החוויות שעברנו ביומיים האחרונים וקצת על מה שמצפה לנו מחר…

ביום חמישי בבוקר קיבלנו קרוואן נוסע בו אנו ישנים את כל התקופה. בהתחלה חשבנו שעדיף נוחות השינה בחדר גדול אבל לאחר שהתמקמנו בפארק הקראוונים הצמוד למסלול, מיד הבנו שזו החלטה אדירה. קרובים למסלול ומרגישים את האווירה המטורפת מקרוב. מסיבות אוהדים, אוכל איטלקי חנויות , משאיות ואוהלים ממותגים של כל החברות הכי הכי.. ככה רק מתחיל הסרט שאתם נכנסים לתוך מתחם המסלול במג׳ורה, איטליה.

ביום חמישי בבוקר נפגשנו, אורן חסון דן מיה ואני במסלול מלפנזה שלא רחוק משדה התעופה של מילאנו. יומיים לפני שהגענו ירד גשם חזק והרבה מסלולים היו סגורים. מלפנזה זה מסלול דומה בתוואי שלו למג׳ורה מכיוון שיש בו המון עליות וירידות וכך נראה מסלול המרוץ. בקיצור שהגענו המסלול היה בוצי מאוד ולאחר שהרוכבים המהירים בעולם ״פינו לנו את הדרך :)״ עלינו לרכב ולכוון את האופנועים שקיבלנו. הספקנו לרכב המון ואנחנו מקווים שהחימום הזה יתרום לנו בהישגנו במרוץ.

קיבלתי אופנוע חדש לחלוטין ולאחר מספר התאמות הקטמ שלי הרגיש בדיוק כמו זה שיש לי בבית. אגב, את שיפורי האופנוע הבאתי מהארץ כדי שירגיש בול אותו הדבר :). והדבר מהווה עבורי יתרון עצום.

יום שישי.
קמים בבוקר ולוקחים את האופנועים לבדיקת רעש, את הקסדה לבדיקת תקן ואת עצמנו להתרגש מהמסלול… לדעתי התמונות לא יכולות להמחיש באופן מלא את קיצוניות הגבהים והשיפועים שיש למסלול…
אז הלכנו אותו ברגל.. הקפיצות לא ענקיות באורכן אבל מי שמכיר האתגר הגדול הוא להצליח לרכב מהר ולקפוץ אותן למרות הקוליסים הענקים שמתהווים על המסלול.

אחה"צ התקיים טקס קבלת הנבחרות המתחרות.. אז נכון שאותנו קיבלו יפה, אבל הייתם צריכים לשמוע את הקהל המקומי שהגיעו רוכבי נבחרת איטליה.. וואו.. ובכלל את הרוכבים המובילים..

כיף היה לראות שחברים מישראל הגיעו לצפות ולעודד אותנו 🙂 זה משהו אחד שאוהד איטלקי מעודד אותך, אבל שאנחנו שומעים ישראלי בפניה צועק לך אתה מרגיש כמו אלוף העולם!

מחר בבוקר בשעה 10 אני אזנק למקצה אימון ואחרי דן ואורן. לכל אחד מאיתנו יש 40 דקות להכיר את המסלול, למצוא את הקצב ולצלוח את כל המכשולים המטורפים.

לאחר מכן, בשעה 13:00 אזנק למקצה הדירוג.

25 דק של מרוץ מול הרוכבים הכי טובים בעולם.

ממקצה הדירוג נתמיין לשלושה מקצים/מרוצים שיקבעו את סדר הנבחרות באליפות העולם.

פיינל C, פיינל B, פיינל A.

נמשיך לעדכן מחר במהלך יום המרוצים.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שמלווה אותי ותומך בספורט הזה
אופנועית
התאחדות הכידונאים
עמותת המוטוקרוס הישראלית

תודה לממסי שאפשרה לרז הימן להיות ולעזור בכל!!
וכמובן לשני נותני החסות העיקריים שלי:
KTM Israel דלב מוטוספורט
Champ Factory Israel סדנת האלופים
–  זיו כרמי בפייסבוק, ועוד כמובן בהמשך.