fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

גופר בסבב של European Junior Cup של הWorldSBK

גופר בסבב של European Junior Cup של הWorldSBK

צילום: @wd.jr


בלוג מרגש של דין גופר – (דוגרי לא נגענו)

טוב אז אתמול נתתי סיכום קצר לגבי המירוץ אבל אני אשמח לשתף אתכם בכל חווית הסופ"ש האחרון, שכן הוא היה בשבילי מאוד מטלטל ומאוד לא קל בסופו של דבר.

כמו שרובכם יודעים השנה הזאת הייתה ועדיין לא קלה בכלל והרבה יותר קשה משנה שעברה. הגעתי לליגה ברמה בינלאומית אמיתית, עם רוכבים מאד מנוסים ואופנוע שמאוד לא התאים לי במידות, אבל עם כל הקושי לא וויתרתי. בכל רכיבה אני נלחם מההתחלה להשיג את התוצאות הכי טובות שאני יכול, גם אם לא תמיד הכי מרשימות שיש, אבל הסופ"ש זה היה שונה.

הסופ"ש הזה התחיל בצורה הכי טובה מאז תחילת שנה. כבר באימון הראשון הזמנים היו טובים, המיקום היה הכי טוב שהיה לי מאז תחילת השנה, וההרגשה הייתה מעולה. פחדתי שכמו תמיד זה לא יימשך הרבה, אבל הגענו לאימון השני ואני ממשיך לשפר זמנים ומצליח בפעם הראשונה העונה לשמור על המיקום שלי גם באימון וגם בדירוג!!! זהו… הפעם הרגשתי שסופסוף אחרי עונה מטלטלת וקשה זה יהיה הסופ"ש שלי, הפעם תבוא התוצאה הטובה שתמיד ידעתי שאני יכול לתת, באמת הרגשתי ככה! כבר דמיינתי את הרמזור האדום נכבה ואיך אני מזנק קדימה ועומד בקצב עם כולם ונלחם כמו שאני אוהב!!! ואז הגיע יום המירוץ, קמתי בבוקר והשמש זרחה ואמרתי הנה, זה הולך להיות היום. הגענו למסלול וכבר בשעה הראשונה הכל התחיל להיות מעונן ואפור ואני בלב רק מקווה שזה יישאר ככה והגשם יחכה שאני אלך הביתה. ואז זה קרה, נפלה הטיפה הראשונה ואז עוד אחת ולאט לאט הטיפטוף נהפך לגשם כבד והחששות התחילו לחלחל פנימה… ניסיתי להילחם בהם ולשמור על מצב רוח טוב וקור רוח, להגיד לעצמי שכולנו בגשם ולכולנו יהיה אותו קושי, אבל בפנים ידעתי שהנסיון שלי ברכיבה בגשם שואף כמעט לאפס… פעם אחרונה שבאמת רכבתי בגשם התרסקתי והפעמים לפני זה אפילו לא ממלאות בכמותם יד אחת…אבל בכל זאת "זה הסופ"ש שלי!!!" אמרתי לעצמי… אני לא לוותר עכשיו, אחרי שהכל הלך כמו שרציתי!

הגיע הזמן לעלות על ציוד, עוד מעט פותחים לנו את המסלול וחייבים לעלות בזמן. אני כבר מוכן לעלות על האופנוע, יושב עם הקסדה ומחכה לרגע שיגידו לנו לצאת. המארגן עבר וצעק לכולם שהגיע הזמן, כולם מורידים מהר את מחממי הצמיגים, מורידים את האופנוע מהסטנדים ויוצאים לדרך. 
בגריד כבר מחכים לי אבי והמכונאי שלי אדריאן, מחכים קצת על הגריד… קצת צילומים, כמה טיפים אחרונים מאדריאן על רכיבה בגשם. מגיע הזמן כולם יוצאים ואנחנו מוכנים לזינוק להקפת החימום. הקפת החימום מאט מבלבלת ואני כבר מרגיש לא בנוח עם המצב… מגיע חזרה לגריד, נעמד במקום שלי ואומר לעצמי בראש… "זה שלך! אל תוותר עכשיו!!!" הרמזור מתחלף לאדום, כל המנועים צורחים והרמזור כבה!!! טירוף!! זינוק כמו שחלמתי עליו!! עקפתי והתקדמתי כמעט שתי שורות קדימה!! אמרתי לעצמי הינה זה קורה! זה הזמן לתת הכל!

אבל לצערי נוכחתי לדעת שכל מה שיש לי לתת בגשם זה לא מספיק בכלל…הרוכבים מאחורי סוגרים עלי ישר ולאט לאט כולם עוקפים אותי… מה קורה פה?? למה אני לא זז?? אני מנסה לדחוף! באמת שאני מנסה! אבל משהו בפנים לא נותן לי אני מנסה להילחם בזה ואני לא מצליח! אני צורח על עצמי בקסדה בכל פניה ולא מבין למה הם מתרחקים ממני כל כך מהר… הרגשתי רע… הרגשתי מבויש שעקפו אותי בקלות כזאת בלי מלחמה אפילו… וזה לא שלא ניסיתי, באמת שניסיתי, אבל זה פשוט לא היה מספיק.

הרגשתי שאני לא רוצה לסיים את המירוץ רציתי לצאת החוצה ולברוח שלא ייראו אותי או לפחות ליפול שיהיה לי איזה תירוץ אבל לא נפלתי ואמרתי לעצמי לפרוש זה הדבר האחרון שאני הולך לעשות!!! אני לא מוותר לא משנה מה ואני אסיים את זה מה שלא יהיה כי עם וויתורים לא מתקדמים לשום מקום!! ועשיתי את זה. נשארתי עד הסוף, יצאתי החוצה, השארתי את האופנוע למכונאי והלכתי הצידה, הרגשתי נורא…הרגשתי כזו אכזבה שלא הרגשתי הרבה זמן, והכי נורא שזה היה אני שאכזבתי אותי ולא היה לי כלום לעשות עם זה…עברה לה חצי שעה, נרגעתי מעט וחזרתי חזרה לאדריאן ולאבא שלי. עד עכשיו ההרגשה היא רעה, אבל ואני יודע שיש רק דרך אחת לשפר אותה…להוציא הכל החוצה להתגבר על זה ולהסתכל קדימה למירוצים הבאים, לאימונים הבאים ובכלל לשנה הבאה ולהבין שמירוץ אחד זה כלום ויש עוד קריירה שלמה שמחכה לה. אז עכשיו גיליתי חסרון גדול שלי ויש לי משהו חדש להקדיש לו זמן. 

אז תודה רבה לכל מי שלקח את הזמן וקרא את זה ובכלל לכל מי שתומך בי בדרך הלא קלה הזאת! זה לא מובן מאליו כזאת תמיכה וזה תמיד מאוד מחזק לראות אותה, אז שיהיה לכולם המשך יום ושבוע טובים. אני הלכתי לחפש איפה יש גשם.


עוד בנושא דין גופר

– סרטון הסברתי חדש, ששם דגש על הבטיחות הדרושה בעת לימוד רכיבה מוטורית מקצועית


צילום: קולנוע לעם – אייל ציון

גופר בקמפיין שהופק על ידי משרד יחסי הציבור של דודי מליץ ובית ההפקות קולנוע לעם. 

דין גופר (20) הינו רוכב מקצועי על אופנועים במירוצי כביש בחו"ל. במהלך שנת 2015, גופר סיים את כל המירוצים בהן לקח חלק בעקביות על דוכן המנצחים. בסוף העונה זכה במקום ראשון בסבב ROSBK בקטגוריות 600 Supersport ו-600. Rookies כיום גופר מתחרה בסבב היוקרתי של European Junior Cup  לשנת 2016.


גלריה

תגובה אחת ל גופר בסבב של European Junior Cup של הWorldSBK

  1. דין, הצעה ידידותית להמשך. אם אתה באופן עקבי ולאורך כול העונה 6-8 שניות איטי מהמובילים להקפה אז זה אומר שאתה פשוט באליפות הלא נכונה עבורך. אתה תלמד ותתפתח הרבה יותר באליפות לאומית כלשהי במדינה שיש בה תרבות מרוצים (לא רומניה..)עם רוכבים שקצת יותר קרובים לרמה שלך וגם תוציא פחות כסף על לחרוש את אירופה. אולי לא ה CEV הספרדי, אבל באנגליה, גרמניה או איטליה יש אחלה ליגות כמו R6 קאפ וכדומה שבהן תלמד הרבה יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל