fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

מוטו GP מיזאנו: פדרוזה גונב לרוסי ניצחון

מוטו GP מיזאנו: פדרוזה גונב לרוסי ניצחון

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


וכמה מסכנים האוהדים שאוכלים להם את הלב… הכול היה מושלם היום במיזאנו לחגיגת ניצחון של ולנטינו רוסי, אין גשם, עשרות אלפים לבושים צהוב ביציעי המסלול הממוקם קילומטרים ספורים מביתו של רוסי מריעים במחצית המירוץ לאלילם המוביל בפער בטוח של שניה פלוס על לורנזו שחסר סיכוי לסגור עליו, וכמובן היריב המר מארקז חלש נורא, משתרך הרחק מאחור ובקושי מסיים רביעי, הזדמנות פז לרוסי גם לצמצם את פער הנקודות בטבלה. רוסי רוכב מירוץ מושלם, מזנק שני אחרי לורנזו אבל תוך הקפה וחצי עוקף את לורנזו ומוביל בפער שהולך וגדל בדרך לניצחון. בין המריעים לרוסי וכוססים ציפורניים שימאהה מספר 46 יחצה כמנצח את קו הסיום גם משלחת מימאהה ישראל של מטרו מוטור, אנשי מכירות מצטיינים בהובלת רני המיתולוגי, כמה התאים שהאירוח שלהם בקבוצת ימאהה הרשמית יגיע לשיאו עם ניצחון של רוסי על ימאהה בבית איטלקי רותח. 
אבל שש הקפות לסיום ורוסי ואיתו כול העולם לא מאמין למראה הרפסול הונדה שנכנס מתחתיו, וזה לא מספר 93 מארקז כפי שהיה מתבקש לנוכח העונה הזאת והשנים האחרונות בכלל – אלא (ורוסי בטוח שהוא חוזר עשר שנים אחורה) זה מספר 26 דני פדרוזה שהגיע משום מקום ובטיסה נמוכה עלה מהמקום השמיני בתחילת המירוץ להובלה ולניצחון. 

פדרוזה בניגוד למארקז בן קבוצתו ששוב בחר בצמיגים הלא נכונים הצליח לשמר צמיגים רכים למרות שלחץ את האופנוע מתחילת המירוץ וקבע בזכות הצמיגים וממדי גופו הזעיר זמני הקפה מטורפים במסלול הצפוף, מנצח בפעם הראשונה העונה ומפזר הרבה שאלות לגבי זכותו להמשיך לרכב בעונה עשירית על אופנוע רשמי ללא אליפות עולם. 

רוסי שנראה סוגר שלוש הקפות לסיום על פדרוזה מסיים שני לאחר שהרים ידיים בשתי ההקפות האחרונות מול הקצב של ההונדה עם הננס הכתום, רוסי מאבד חמש נקודות ולכן פער הנקודות שהוא סוגר על מארקז עומד על שבע בלבד, 43 נקודות לזכותו של מארקז מול רוסי כשגם לורנזו המסיים שלישי מצמצם קצת את הפער מול מארקז, אבל רחוק מיכולת שתניב סגירה דרמטית בחמשת המירוצים שנותרו. 

הבעיה של מארקז היא לא פער הנקודות שאלמלא אסון כנראה גדול מספיק עבורו לאליפות במצב קטטוני כזה בו בעונה כבר יש שמונה מנצחים שונים, הרבה בגלל מזג האוויר משוגע ובטוח יהיו עוד לפחות שני מירוצים רטובים עם מנצחים כמו קראצ'לו שיטרפו את הקלפים, ולכן מבחינה ריאלית אם יתפתח פינג פונג נקודות קשה לראות את רוסי מוחק את הפער הזה. אבל מארקז בבעיה של יכולת, כבר יותר מדי מירוצים הוא יורד מלוחם רעב שימות ובמלחמה על הניצחון כפי שהיה – לעמדת שמירה על הנקודות וזה עלול לעלות לו ביוקר, היום מארקז קיבל היום צלצול השכמה כואב עם הניצחון של פדרוזה שהראה כי ההונדה מסוגל לרכב מהר במסלול במיזאנו למרות שימאהה נצחה הרבה יותר פעמים כאן, מארקז חייב לחזור ולנצח במירוץ הקרוב באראגון כדי לשמר את יתרונו לסבבים באסיה ולא להגיע להתרסקות כפי שקרה לו בסיום שתי העונות האחרונות.
באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובה אחת ל מוטו GP מיזאנו: פדרוזה גונב לרוסי ניצחון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל