fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

מוטו GP מיזאנו גריד: ימאהה שולטת

מוטו GP מיזאנו גריד: ימאהה שולטת

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


לאחר שלושה סבבים רצופים מוכי גשם חוזרת השמש לשלוט באליפות העולם, מסלול מיזאנו שסבל בעונה שעברה בעצמו מגשם, מאיר פניו השנה וגם המירוץ ביום ראשון שעה 15:00 שעון ישראל יהיה יבש. ויהיה גם דרמטי לאור הקרב המשולש הקשה הצפוי בין מובילי הסדרה. ולנטינו רוסי מגיע לסבב הביתי בנחיתות של 50 נקודות ממוביל הטבלה מארקז, לאחר מיזאנו יוותרו רק חמישה מירוצים לסיום העונה, רוסי חייב לחתוך משמעותית בפער זה כי אחרי מיזאנו יש רק חמישה סבבים לסיום העונה, רוסי שיזנק למירוץ מהמקום השני על הגריד אולי יתעודד לאור דירוגו היחסית חלש של מארקז במקום הרביעי לאחר שהוליך את מקצה הדירוג רוב הזמן. מי שהדיח את מארקז גם מהשורה הראשונה היה רוכב סוזוקי המעולה מאבריק ויניאלס שנישא על נצחונו המדהים לפני שבוע ומחר יזנק מהמקום השלישי וצפוי להוות יריב לא מבוטל מול שלישיית הנאבקים על האליפות.

רוסי יצטרך להילחם בשתי חזיתות ואולי אף יותר תלוי בויניאלס, מאחר ולורנזו בן קבוצתו שפשוט לא היה קיים בשלושת המירוצים האחרונים כי אינו מסוגל לרכב על מסלול רטוב (זה אלוף עולם שלוש פעמים??) מסתער על ההזדמנות לרכב סוף סוף ביבש, לורנזו גם אוהב את מיזאנו ומעבר לכך חייב להראות לעולם, לימאהה מעסיקתו הנוכחית ודוקאטי מעסיקתו בעונה הבאה כי גם כשהוא עמוק במשבר לורנזו עדיין מסוגל לנצח מירוצים. לורנזו יזנק למירוץ מהפול בעוד רוסי כאמור שני, מארקז מוביל את השורה השניה – מה עוד צריך למירוץ לוהט מחר? מי שיחסר מהאקשן יהיה יאנונה רוכב דוקאטי שנפצע עוד ביום שישי ולא ירכב, מכה ליאנונה בטבלת האליפות שם הוא עלול לאבד כבר מחר את המקום השישי.

גלריה

תגובה אחת ל מוטו GP מיזאנו גריד: ימאהה שולטת

  1. 3 פעמים אבל כולנו היינו שם וראינו איך, תמיד זה יריב שנפצע או במקרה של שנה שעברה עם הרבה עזרה מהצד ויריב שמזנק מהסוף עם ידיים קשורות מאחורי הגב לא זוכר אליפות שאותה לקח תוך כדי מאבק וניצחון , יש שם יכולות רכיבה כשהתנאים מושלמים מסלול ריק יבש מרוכבים וששום דבר לא הפריע את דעתו קיצור אופי אין שם .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל