fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

תוצאות סבב 6 –אנדורו שקד

תוצאות סבב 6 –אנדורו שקד

צילום: עמרי גוטמן


מנצחים בקטגוריות המקצועיות: בר נוב (E1), נמרוד חמו (E2) וגיל קינן (E3)
מנצחים בקטגוריות מתחילים סניורים ועממיות: אורן זכור, רונן מדיאל, רון קדשאי, רון חמדי ואדי קלדס
מנצחים בקטגוריות ג'וניור מקצועית, סופר ג'וניור וג'וניור מתחילים: גיא נורסלע, אור זרקו ושלו וקנין

עוד סבב אחד נותר לסיום עונה ספורטיבית נהדרת של הליגה הרשמית למרוצי אנדורו בישראל. אתמול (ש') הסתיים הסבב השישי של ליגת האנדורו הישראלית, אליו התייצבו כ-80 רוכבים בחמשת הקטגוריות הקבועות. סבב המרוצים התקיים בשטח פתוח המאופיין באדמה חומה, בינות למצבורי סלעים ושיחי אלת המסטיק המעטרים את אזור צפון השומרון בסמוך ליישוב שקד. המרוצים התקיימו בסגנון "הייר סקרמבל" – במסגרתו צריכים המתחרים לבצע מקסימום הקפות בזמן נתון. 


מקצועית E1
בקטגוריה המקצועית E1 ניצח שוב רוכב עופר-אבניר בר נוב על גבי הוסקוורנה FE250. על המדרגות הנמוכות בפודיום עמדו רוכב ד.ל.ב מוטוספורט תומר שמש במקום השני ויפתח פרנקו מקבוצת עופר-אבניר במקום השלישי. 
שלושה ניצחונות רצופים של בר נוב סייעו לו לצמצם את הפער ממוביל הטבלה תומר שמש ל-3 נקודות אליפות בלבד. האליפות בקטגוריה זו תוכרע במרוץ האחרון. 

מקצועית E2
בקטגוריה המקצועית E2 ניצח רוכב ד.ל.ב מוטוספורט נמרוד חמו שממשיך לשמור על מאזן מושלם לאורך כל העונה עם שישה ניצחונות בשישה מרוצים. אם ינצח במרוץ האחרון תהיה זו עבורו עונה מושלמת. זיו כרמי, גם הוא על גבי KTM exc-f 350 מקבוצת היבואן ד.ל.ב מוטוספורט, סיים במקום השני וככל הנראה יסיים את העונה במקום השני. על המדרגה השלישית בפודיום עמד רוכב קבוצת מטרו-רייסינג יוני לוי הרוכב על גבי ימאהה WR450F וככל הנראה יסיים את העונה על המדרגה השלישית בשל מרוץ שהחמיץ בסבב הראשון. 

מקצועית E3
בקטגוריה המקצועית E3 ניצח רוכב ד.ל.ב מוטוספורט גיל קינן על גבי ק.ט.מ exc 300. יחד אתו עמדו על הפודיום צחי בן גיגי מקבוצת מוטוטראק על גבי גאס-גאס 300 וחיים פרנסי בחסות מוסך רמזור, רכוב על גבי ק.ט.מ 300 exc. צחי בן גיגי עדין מוביל את טבלת האליפות, כאשר מאחוריו ממוקם מוש כהן בפער של 11 נקודות. למרות שכהן סיים את שני במרוצים האחרונים במקום החמישי, הוא עדין בתמונת האליפות שתוכרע בסבב הבא. אליקו אוחנה סיים את המרוץ במקום הרביעי וככל הנראה יסגור את העונה במקום השלישי. 

לצפייה בטבלת האליפות אנדורו ישראלי- עונת 2015/16
– הסבב האחרון באליפות יתקיים ב-25 בחודש יוני.

באנר פרסומי:

דוגסטגרם: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל