fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

מוטו GP: דוקאטי בחרה בדוביציאוזו – איאנונה לסוזוקי

מוטו GP: דוקאטי בחרה בדוביציאוזו – איאנונה לסוזוקי

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


אנדראה דוביציאוזו נבחר ביום שלישי על ידי דוקאטי לרכב בשנתיים הבאות בקבוצה הרשמית, ומגיע לסבב הבייתי במוג'לו חדור ביטחון. להלן ראיון שפורסם עם דובי בעיתונות האיטלקית.

דובי: "אני מאושר להתחיל את סוף במוג'לו עם חידוש החוזה עם דוקאטי, אין מקום טוב יותר לחגוג את החידוש, ומכאן אנו יכולים להתרכז בהשגת תוצאות ועל פיתוח האופנוע. "הכול התרחש מהר מאוד, בשבוע שלאחר הסבב בצרפת הוצע לי לחדש את החוזה עם דוקאטי אבל תוך קיצוץ חד בשכר (שמועות מדברות על ירידה של חצי), מצד שני יש בונוסים שלא היו לי קודם ובכלל לא השיקול הכלכלי עמד לנגד עיני אלא האתגר. במצב אליו הגענו היום שהדוקאטי תחרותי חבל לי לעזוב".

שאלה: "יש שאומרים שאיאנונה מהיר ממך"?

דובי: "במצבים מסוימים הוא היה מהיר ממני, אולם במוטו GP המהירות חשובה כמובן אבל צריך להיות גם עקבי ולסיים מירוצים"

שאלה: "האם זה נכון שההחלטה לבחור בך ולא באיאנונה נפלה אחרי שהוא הפיל את שניכם בארגנטינה?

דובי: "זה נכון שעד ארגנטינה אני הייתי מיועד להמשיך להיות רוכב מספר 2 כי בעונת 2015 סיימתי פחות טוב מאיאנונה, אבל צריך לקחת בחשבון כי במבחני החורף ובמירוצים הראשונים של 2016 דוקאטי בדקה את התוצאות שלי וראתה שאני מהיר בהרבה מאשר בסוף 2015 ומהיר יותר מאיאנונה ולכך בטוח הייתה השפעה"

שאלה: "הנשמות הטובות גם אומרות שבחרו בך כי אתה נוח יותר עבור לורנזו"?

דובי: "אני לא יודע אם אני נוח אבל אני לא פרימדונה ולא חשוב לי להיות באור הזרקורים, אני לא מתוסכל אם לא הכול סובב סביבי"

שאלה: "איך אתה רואה את עצמך על המסלול מול לורנזו?

דובי: "אחת הסיבות שהביאה אותי להישאר בדוקאטי הייתה התחרות מול לורנזו. התחלנו יחד בליגה האירופית והחלפנו קטגוריות דומות, רכבנו יחד בגרנד פרי 250, כמובן שהשגיו טובים משלי ועכשיו אני יכול לנסות להתמודד לתקן זאת על אופנוע זהה"
שאלה: "אומרים שלורנזו ירוויח פי עשרה ממך, האם זה ימריץ אותך להכות אותו?"

דובי: "לא הכסף אינו תמריץ, אני לא חי בשביל כסף ורואה עצמי בר מזל שהרווחתי יפה כול הקריירה שלי. כשאני הולך לישון אני לא חושב על היחסים בין לורנזו לביני ורואה עצמי בר מזל שאני מתחרה במוטו GP בשביל התוצאה, היו ארבע שנים קשות בדוקאטי ואסור לי לעזוב עכשיו אלא לשפר מה שחסר לנו. ברור עכשיו שיש לנו את המהירות שהייתה חסרה אבל זה עדיין קשה במירוצים מול היפנים, עכשיו יש לי עד 2018 לשפר את המצב".

שאלה: "אתה בוודאי גאה שקיבלת פניה לרכב בהונדה הרשמית"?

דובי: "מאוד גאה שפנו אלי לרכב עם מארקז בשנתיים הבאות, אבל החלטתי להישאר עם דוקאטי"

איאנונה לסוזוקי
יומיים אחרי שאיבד את מושבו בקבוצת דוקאטי הרשמית החל מ-2017, חותם אנדראה איאנונה בקבוצת סוזוקי לשנתיים החל מהעונה הבאה, זאת לאחר שמאבריק ויניאלס חתם עם ימאהה במקום לורנזו שירכב ב-2017 עבור דוקאטי. 

"אנחנו מאושרים שאנדראה יהיה בקבוצה שלנו לשנתיים הבאות" אומר דיוויד בריביו מנהל קבוצת סוזוקי, "הוא אחד מהרוכבים הטובים במוטו GP והוא בעל מוטובציה ותשוקה, שזה מתאים לנו"… "אנחנו בשיפור מתמיד מאז שנכנסנו ב-2015 ועובדים להשיג תוצאות טובות עם ה-GSX-RR, לכן חשוב שיהיה רוכב שיוכל להביא לנו ניצחון מהר ככול האפשר".. "אנדראה הוא רוכב מהיר וסגנונו מתאים לאופנוע שלנו ויש לכן תקווה לשותפות פוריה, בהיותו בשנתו הרביעית במוטו GP הוא גם מנוסה ומכך תרוויח כול הקבוצה".

עדיין לא ידוע מי ירכב יחד עם איאנונה בסוזוקי, אליש אספרגרו הרוכב הנוכחי סבל מנחיתות מול וינילאס תקופה ארוכה אולם בעונת 2016 הוא סוגר על ויניאלס עם רצף של תוצאות טובות ויש לראות מה יסגר במוג'לו.

2 תגובות ל מוטו GP: דוקאטי בחרה בדוביציאוזו – איאנונה לסוזוקי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל