fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

המוטוקרוס חוזר לחיים בפרדס חנה

המוטוקרוס חוזר לחיים בפרדס חנה

מערכת דוגרי

צילום: ערן שלמה

יותר משלוש שנים וחצי סצנת המוטוקרוס הישראלי שומרת על שקט תעשיית. מצד אחד במסלולים מקומיים ואנונימיים מתקיימות פעילויות שיגרתיות שוטפות אך בכל הקשור למרוצים, כאלו עם גריד, צבע וקהל, השקט סורר באפלוליות, עד יוסדר לפרטי פרטים החוק המאפשר קיום מרוצים כדת וכדין.
בעוד תושבי מדינת ישראל עייפו מאוזלת היד השלטונית ועברו להתגורר באוהלים בכל פיסת דשא פנוייה ברחבי הארץ והמילה "מחאה" מתפרשת החל מיוקר המחייה ועד לצבעי אבני המשחק בדמקה, אנו מקבלים קריאה נרגשת על קיום של מרוץ מוטוקרוס בסימן חגיגה מוטורית.

יש את מי שצועק במקומות רועשים ויש את מי שלוקח עניינים לידיים ועושה!
אריאל דדיה, מכוכבי הנפשות הפועלות בביצה המוטורית הקטנה שלנו, הוא אחד מאלו שעושים, עושים ובגדול. למרות אי אלו הרמות גבה מצד התזמון או התמיכה בביצוע, דדיה יודע שאם הוא לא יעשה במו ידיו, הוא לא יזכה להתחרות במסלול מוטוקרוס בתקופה הקרובה. למען האמת, דדיה מתחרה כמעט בכל תחום שאפשר להכניס אליו דו"ג, אם זה אנדורו, סופרמוטו או אנדורוקרוס.
אז דדיה הצהיר ועשה, דאג לשטח, למסלול, לצילייה, למספרי רוכבים ולגביעים, בעצם לכל מה שצריך לדאוג כשאתה חתום על ההפקה.
למען הסר ספק ומניעת "התחרעות" טוקבקיסטים מיובשים מחום השמש, נזכיר כי דדיה בהגדרתו ובפירסומו הודיע מראש, על תנאי השטח, שלא כוללים יחס חם ומפנק לצופים. על כך אפשר לסלוח ולהבין, אחרי הכל, לא קל להרים הפקה שכזו במו ידך.

כ-38 רוכבים הצביעו ברגליים, העמיסו את הכלים על עגלות ונסעו צפונה, לצומת משמר הגבול. רשת צל גדולה, עמדת כרוז צנועה ממנה בועז קורפל ניהל את סדר היום, מזנון קטן ומסלול רגוע וצבעוני. הרוכבים התחלקו לארבע קטגוריות; מתחילים, מתקדמים, מקצועיים וקטגוריית ילדים.
בשל ריבוי הרוכבים בקטגוריות השונות, חולקה כל קטגוריה לשני מקצים. מנצחי המקצים עלו לשלב הגמר, ואילו מקומות ארבע ואילך עלו למקצה "הזדמנות אחרונה", ממנה הצטרפו המנצחים לגמר הקטגוריה.
נערת השלט מניפה את שלט השלושים שניות, הרוכבים דרוכים ומוכנים, השלט מתחלף לחמש שניות, גריד נופל, גלגל מפרפר והחגיגה מתחילה…

לא נפרט על כל מקצה ומקצה, אך נציין כי מבין המקצים המרובים בלטו מספר קרבות צמודים, כמו זה של איתי דב בקטגוריית הילדים שלא הניע כהלכה אך הצליח לנצח ביד רמה. או זה של דדיה במקצה ההזדמנות האחרונה על ההתברגות לגמר לאחר שהצליח לכבוש את המקום השני בהקפה האחרונה ממש, לאחר קרב עיקש עם רמי צמח.
את אות הסיום והשואו היומי סיפק אליקו אוחנה, כשבמקצה הגמר פתח לא טוב והתחיל מאחור כשדן מיה פתח חזק והשיג פער גדול על יתר הרוכבים. אוחנה שיפר ועקף, במשך ארבע הקפות ישב על זנבו של אסף בן אהרון שהתמקם שני, הצליח לעבור ועבר למצוד על הישבן המקפץ של מיה.
אוחנה רוכב חזק וטוב כאילו הוא כל היום חי ונושם מסלול, הוא כבר ממש התקרב אל מיה כשבהקפה האחרונה, בסיבוב האחרון, נמצא במרחק גלגל ממנו ובליבו תקווה לפריצה קטנה שתאפשר כניסה אגרסיבית לבלוק פס טהור. אך מיה לא פראייר ולמרות שלא רכב כמעט שלוש שנים, הוא יודע להגן על התחת והוא חוצה ראשון את קו הסיום. מעבר לכך, איתי דב כאמור לוקח את קטגוריית הילדים, איתי נחום במתחילים, קוגן נאפסו במתקדמים ודן מיה את המקצוענים עם ההצגה המפורטת כדלקמן.

מה עם דדיה אתם שואלים? את ההצגה שלו הוא נתן כאמור מול רמי צמח, מעבר לכך, שני פאנצ'רים במקצה החימום ובמקצה האחרון, ובעיקר עייפות טוטאלית מהארגון וההפקה שלקח על עצמו. זו לא הפעם הראשונה שדדיה לוקח על עצמו הפקה של אירוע מוטורי, בפעם הקודמת הוא קבע את השיא הישראלי בקפיצה למרחק עם אופנוע, 52.40 מטרים. אין ספק שמועורבותו ותרומתו של דדיה לספורט המוטורי בישראל, תיכנס לספרי ההיסטוריה כנכס צאן ברזל.

תוצאות המקצים

 ילדים
1.איתי דב
2.נדב בן צור
3.יובל רייזמן

מתחילים
1.איתי נחום
2.מיכה וייס
3.עוז היימן

מתקדמים
1.קוג'אן נאפסו
2.שחר בלולו
3.עידן קליין

מקצועית
1.דן מיה
2.אליקו אוחנה
3.אסף בן אהרון

הכתבה הופיעה במקור באתר נזימה – בשטח שלך

גלריה

2 תגובות ל המוטוקרוס חוזר לחיים בפרדס חנה

  1. אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים עד שהבדיחה הזו של חוק הספורט המוטורי תיכנס לתוקף

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל