fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

WSBK תאילנד מקצה 2: ניצחון נוסף לקאוואסאקי, סוף סוף סייקס

WSBK תאילנד מקצה 2: ניצחון נוסף לקאוואסאקי, סוף סוף סייקס

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סבב מספר 2 של אליפות הסופרבייק העולמית נפתח היום שבת בבוקר שעון ישראל במסלול החדש מקצה שני של סבב הסופרבייק העולמי הסתיים לפני שעה קלה בתאילנד ללא הפתעות, כלומר עם ניצחון נוסף לקאוואסאקי, כלומר היצרן הירוק מקובה מוביל את עונת 2016 עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מתוך ארבעה מירוצים. אלא שהפעם ניצח לא דווקא ג'וני ריי אלא טום סייקס, אלוף 2013 שהפך לאנדרדוג של קבוצת קאוואסאקי, למרות שהוביל המון הקפות אפילו בעונה זו – הפסיד ניצחונות על שילוב של בעיות נפשיות עם בעיות צמיגים, סוף זוכה הבחור הנחמד הזה. 

גם במסלול הלוהט והלח בצפון תאילנד לא היה חסר הרבה שסייקס יפסיד ניצחון לבן קבוצתו האלוף ריי שבעליל מתעלל בסייקס והוא הוא שאחראי לערעור הנפשי שסייקס חווה בעונת 2015. בדומה למקצה הראשון אתמול, טום סייקס הוביל מהזינוק ברוב המוחלט של הקפות המירוץ, למעט כמה מטרים שנלקחו ממנו על ידי ריי, ובדיוק בשידור חוזר של מקצה 1 ג'וני ריי אף ביצע תקיפה קטלנית שתי הקפות לסיום על סייקס – אולם באורח יוצא דופן ריי ביצע טעות אחרי טעות וכך יכול היה טום סייקס לרשום ניצחון ראשון בעונת 2016.

שלישי סיים רוכב דוקאטי צ'אז דייויס, שיפור יחסית לאתמול אבל של מקום אחד, בעוד רוכב דוקאטי הנוסף ג'וגליאנו ממשיך לפספס. אם בפיליפ איילנד הבעיה של דייויס הייתה איטיות היריבים בסוף הישורת אשר חסמו לו את הקו לפניה הראשונה, הרי הפעם סבל הדוקאטי פאניגלה 1199 מנחיתות במהירות המרבית וניכר שהאדום נחות בכוח לא רק לעומת ה-ZX10R אלא אפילו מול ההונדה. מיכאל ואן דן מארק הוביל על הדוקאטי בחצי הראשון של המירוץ תוך שהוא מנצל עדיפות בישורת, אך ההולנדי שזינק מהפול הלך ונחלש לקראת הסיום, בשורה התחתונה רק מהירות הפניה המדהימה של דוקאטי והאומץ של דייויס הביאו נחמה לדוקאטי בסבב השני.

בחלוף שני סבבים באליפות 2016 מוביל ג'וני ריי את הטבלה עם 95 נקודות, סייקס במקום השני עם 66 נקודות כלומר ריי נהנה מפער של יותר ממקצה אחד וזה משמעותי מאוד, סייקס לעומת זאת מאוים על ידי ואן דן מארק המרוחק רק נקודה במקום השלישי, דייויס ודוקאטי רביעי עם 55 נקודות, בעוד ג'וגליאנו שישי עם 35 נקודות בלבד, ביניהם רוכב ימאהה קווינטולי המדורג חמישי. הסבב הבא בארגון ב-1 לאפריל פותח את הפרק האירופי של הסופרבייק, בעוד העניין עובר עכשיו למוטו GP הפותחת את עונת 2016 בסוף השבוע הקרוב, קטאר 20.3 (בלילה!).
באנר פרסומי>>

גלריה

4 תגובות ל WSBK תאילנד מקצה 2: ניצחון נוסף לקאוואסאקי, סוף סוף סייקס

  1. לא כל-כך משנה מי רוכב עליו פשוט אופנוע גדול

  2. לא משנה שואן דר מארק רוכב על הודה והוא בן קבוצתו של ניקי היידן שם…

  3. הכתבה אומרת שואן דר מארק הוביל על הדוקאטי כלומר הוא וההונדה שלו היו מעט לפני הדוקאטי בחצי הראשון של המירוץ. מה לא מובן?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל