fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP מבחני קטאר: לורנזו מככב, הונדה בצרות

מוטו GP מבחני קטאר: לורנזו מככב, הונדה בצרות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מבחני קטאר, המבחנים הרשמיים האחרונים בלוח המוטו GP, הגיעו לסיומם הרגע בדוחא. בתום שלושת הימים דורג חורחה לורנזו רוכב ימאהה כמהיר ביותר, עם זמן של 1:54.810 ד', איטי אך במעט מהזמן שדירג אותו שישי על הגריד כאן בשנה שעברה, לורנזו בעליל חוזר לעצמו לאחר הנפילה בפיליפ איילנד, רוכב ימאהה נראה הטוב ביותר כפי שנראה בספאנג וניתן לומר שימאהה הסתגלה לחוקים החדשים ויותר לצמיגי מישלין מאשר כול יצרן רשמי אחר. גם רוסי שבוודאי מחזיק תקוות לזכות בתואר במה שתהיה מן הסתם עונתו האחרונה, השיג תוצאות לא רעות – הטובה ביותר מקום שלישי ביום הראשון, חמישי ביום האחרון, אולם הוא אינו מהווה תחרות של ממש ללורנזו. אבל רוסי עוד ענק למול המאכזבת הונדה, מארקז סיים את היום השלישי במקום הרביעי אבל בשני הימים הראשונים דורג עשירי ותשיעי. פדרוזה ממש לא נראה יותר טוב, סיים את היום האחרון במקום ה-14… וביום השלישי ההונדה הבאה אחרי מארקז זה קראצ'לו המדורג שביעי. היום ניסתה הונדה להרכיב כנפונים בחזית האופנוע כפי שעושות ימאהה ודוקאטי כדי לייצב אותו במהירויות גבוהות, הבעיות של הונדה כך נראה חמורות הרבה יותר מקצת חוסר יציבות של מאית שניה בסוף הישורת, אלה בעיות מהותיות שיצטרכו להיפטר, אבל אין יותר מבחנים, וההתאמה לצמיגים בעליל בעייתית, ולאלקטרוניקה גם.

דוקאטי הרשמית גם היא לא מלקקת דבש במבחנים הרשמיים האחרונים, איאנונה שישי ביום השלישי, אבל סקוט רדינג מפתיע על הדוקאטי החצי פרטי שלו ומדורג שני אחרי לורנזו גם מבחינת הזמנים. מי שמככבת היא סוזוקי, מאבריק ויניאלס עם רקורד טוב בהרבה מאשר רוסי, מקום ראשון ביום השני, שני ביום הראשון ושלישי בשלישי, סוזוקי התקינה את ה"גיר המתמשך" אותו חסרה מאוד בעונה הקודמת, העלאה והורדה של הילוכים ללא נגיעה בקלאץ'. בעליל ויניאלס יודע לעשות בזה שימוש אך אספרגרו טוב הרבה פחות.

העונה נפתחת בעוד שבועיים בקטאר, האם הרוכבים, הקבוצות והיצרנים יודעים הרבה יותר מאשר עד עתה? אולי שהם לא יודעים המון, מירוץ פתיחת העונה 2016 יהיה מעניין במיוחד.  אבל אם לשפוט מארבעת המבחנים הרשמיים שנערכו עד עתה, לורנזו ויניאלס וכמה דוקאטים לא רשמיים צפויים לככב לפחות בתחילת העונה עד שהונדה ודוקאטי הרשמיות יבינו מה לעזאזל עושים עם הצמיגים האלה.

גלריה

תגובה אחת ל מוטו GP מבחני קטאר: לורנזו מככב, הונדה בצרות

  1. בסוף זה מסתכם ביכולת או אומץ של רוכב ימאהה עם אלקטרוניקה בלי אלקטרוניקה מביאה זמנים מצוינים למרות ביטול מחשבי העל למרות החלפת הצמיגים ליצרן ישןחדש. מה שמעלה תהיה למה כל הכסף על כל מחשבי העל אם בסוף (כמו שזה מרגיש ונראה כרגע)התוצאות דומות וקרובות בכל ימי המבחן מלזיה אוסטרליה וקטאר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל