fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

ספורט מוטורי לזכרו של טל שביט

ספורט מוטורי לזכרו של טל שביט

צילום: רונן טופלברג


התאחדות הספורט המוטורי בישראל מרכינה ראשה במלאת חמש שנים למותו בטרם עת של טל שביט. שביט שהיה ממייסדי העיתונות הדו-גלגלית בישראל נהרג במהלך רכיבה על אופנוע, בעת שרכב אחר חסם את נתיבו. מחר, יום שישי (4.3.16) תיערך אזכרה לזכרו במלאת חמש שנים למותו. שביט דאג לקדם את הספורט המוטורי בישראל והוא דיבר על כך רבות במיוחד בשנות חייו האחרונות עם חקיקת חוק הספורט המוטורי והמצאת התקנות החדשות לחוק.

כדי לכבד את זכרו ולהנציח את מורשתו, החליטה התאחדות הספורט המוטורי בישראל, בשיתוף עם משפחת שביט, להקדיש את אירועי חודש מרץ לזכרו. האירוע הראשון החודש יתקיים כבר בסוף השבוע הקרוב במסלול וינגייט שנחנך לאחרונה. 

אירועי חודש מרץ: 
10.3-12.3 – אליפות ישראל מוטוקרוס טרקטורונים, סבב 2
17.2-18.2 – אליפות ישראל סופרבייק/סופרמוטו 
26.3 –  אליפות ישראל אנדורו סבב 4

פרטים נוספים ניתן לראות באתר ההתאחדות
שון בן יקר, יו"ר IMSF: לפני חמש שנים הלך מאתנו בתאונה טראגית חבר ואב רוחני שנתן השראה לכולנו. מורשתו של טל שביט נשארה ותלווה אותנו לנצח. אני מקווה כי עם התפתחותו של הספורט המוטורי, תגבר המודעות לרוכבי אופנועים בקרב משתמשי הדרך השונים. דרך הספורט המוטורי אנחנו דואגים להנחיל לדורות הבאים ידע וכלים כדי להבין את האופנוע ולשלוט בו בצורה הטובה ביותר. אנחנו מעודדים ספורטיביות ותחרותיות בריאה, ומלמדים את הדור הצעיר שלמרות הרצון לנצח, עלינו להיות בני אדם טובים יותר ולהתחשב בסובבים אותנו. לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור, אך על ידי חינוך נכון ושמירת המורשת של טל שביט – נצליח למנוע את הטרגדיה הבאה. 

גלריה

7 תגובות ל ספורט מוטורי לזכרו של טל שביט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל