fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אפריליה מוטו GP החדש נחשף

אפריליה מוטו GP החדש נחשף

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בשנים האחרונות השתתפה אפריליה במוטו GP באופן חצי או אפילו "רבע" רשמי, במסגרת קבוצות ART, כשאופנוע המירוץ של קבוצות אפריליה מבוסס באופן חריג בסדרה זו על אופנוע סדרתי, RSV4, שהוא כידוע דגם ההומולוגציה של אפריליה לסופרבייק. בעוד שבסופרבייק הדגם משיג הצלחות משמעותיות בראשן אליפות עולם לאחרונה ב-2014, הרי שלמוטו GP האופנוע הזה לא ממש הספיק. לקראת 2016 לקחה אפריליה החלטה משמעותית, לפתח אופנוע מוטו GP יעודי, כלומר אב טיפוס של ממש ולא אופנוע סדרתי משופר כפי שהיה עד עתה, למרבה הצער אפריליה אינה מסוגלת לעמוד במאמץ דו- ראשי כזה ולכן במקביל לכניסה רשמית ומלאה למוטו GP תיעדר אפריליה ב-2016 מהשתתפות רשמית באליפות הסופרבייק העולמית.

ובינתיים אופנוע המוטו GP של אפריליה נחשף השבוע. רוכב המבחן מייק דה מליו החל במבחנים אשר יעלו מדרגה משמעותית בתחילת מרץ כאשר אפריליה תשתתף במבחנים הרשמיים של המוטו GP בקטאר. באופן טבעי אפריליה אינה משחררת מידע של ממש על אופנוע המוטו GP שלה, השמועות יודעות לספר על מנוע V4 כול חדש עם זווית של 75 מעלות בין זוגות הצילינדרים וזאת בהשוואה לזווית של 65 מעלות ב-RSV4, זווית גדולה יותר מאפשרת בין היתר להגדיל את גופי המצערת הממוקמים בין זוגות הצילינדרים ובכך להשיג יותר כוח. בנוסף מדווחים כי גל הארכובה באפריליה החדש מסתובב הפוך לכיוון הנסיעה כדי לשפר את יכולת הפניה, גם ימאהה וגם דוקאטי משתמשים בגל ארכובה מסוג זה. מעבר לזה ברור שהאפריליה החדש קומפקטי יותר מקודמו וגם קל משמעותית, כעת ישקול 158 קילו מינימום כמו אופנועי המוטו GP.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל