fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

מוטו GP 2016 נפתח במבחני ספאנג – לורנזו חזק, מארקז חלש, רוסי שני

מוטו GP 2016 נפתח במבחני ספאנג – לורנזו חזק, מארקז חלש, רוסי שני

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

עונת 2016 של המוטו GP  יצאה לדרך היום, 1 בפברואר, עם היום הראשון של המבחנים הרשמיים בספאנג מאלזיה. כידוע העונה העומדת בפתח מביאה שינוי דרמטי בכול הקשור להגבלת הטכנולוגיה ובעיקר כוח המחשוב של אופנועי המפעל וזאת בניסיון להגדיל את התחרות ולתת יותר סיכוי לקבוצות ורוכבים פרטיים. בניגוד לשנתיים האחרונות, כול האופנועים על הגריד באותה קטגוריה ואין יותר "קטגוריה פתוחה", מעבר לכך כמובן צמיגי מישלין במקום ברידג'סטון.

כמות כה גדולה של שינויים הופכת את מבחני טרום העונה לקריטיים עוד יותר מאי פעם, והיום נפתחו בספאנג מאלזיה שלושה ימי מבחנים רשמיים, נכון שקשה לשפוט אחרי היום הראשון, אבל כמו ביחסים אישיים – הרושם הראשוני הוא סופר חשוב.

וכך מנצח היום הראשון הוא אלוף העולם חורחה לורנזו. "הפתעתי את עצמי כמה קל ומהר לרכב עם צמיגי מישלים והאלקטרוניקה החדשה" אומר לורנזו שקבע זמן של 2:00.684 ד' "נראה שמבין הרוכבים הרשמיים דווקא פדרוזה הסתגל מהר בעוד רוסי ומארקז עדיין מחפשים תשובות".

במקום השני איך לא ולנטינו רוסי אך עם זמן איטי בכמעט שנייה, לפני דני פדרוזה שאומר "החלק החשוב הוא שהונדה מודעת לבעיות ועובדת על פיתרונן" אומר דני ויותר ממרמז על בעיות באימוץ האלקטרוניקה החדשה אצל הכנף האדומה.

במקום הרביעי דנילו פטרוצ'י, הדוקאטי המהיר ביותר, איטי רק במספר מאיות השנייה מפדרוזה, איאנונה רוכב דוקאטי הרשמי איטי מדנילו בעשירית השנייה, במקום השישי הקטור ברברה גם הוא דוקאטי – לפני האכזבה של היום מארק מארקז במקום השביעי. "אנחנו חייבים לעבוד קשה על האלקטרוניקה, תמיד מלחמה בחלק הראשון של התאוצה. עם הצמיגים התחושה טובה יותר מאשר הניסיון הראשון בוולנסיה אבל זה עולם אחר מברידג'סטון כי אי אפשר להיות אגרסיביים עם מישלין בבלימות מאוחרות והחלקת הפרונט לתוך הפנייה"…

גלריה

תגובה אחת ל מוטו GP 2016 נפתח במבחני ספאנג – לורנזו חזק, מארקז חלש, רוסי שני

  1. מה "בלימות מאוחרות והחלקת פרונט..", תגיד נשארת ילד?
    תרכב עגול ורגוע
    אחד שמבין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל