fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סופרבייק WSBK: חידושים ב-2016

סופרבייק WSBK: חידושים ב-2016

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אליפות הסופרבייק העולמית הנפתחת ב-27 לפברואר 2016 מציגה שינויים משמעותיים יחסית למה שהכרנו. במקום שני מירוצים ביום ראשון כפי שנהוג מאז תחילת הסדרה ב-1988 (למעט חריגים), יפוצלו המירוצים לפורמט המקובל באליפויות לאומיות בבריטניה וארה"ב כך שהמירוץ הראשון יערך ביום שבת והמירוץ השני ביום ראשון – שניהם יזנקו בשעה 13:00 זמן מקומי. סופר פול יערך ביום שבת בבוקר, בין 10:30 ל-11:00, ואם כבר סופר פול הרי שהסידור המוצלח  הזה הגיע גם לסופר ספורט, זה יערך מייד לאחר הדירוג של הסופרבייק, מירוץ סופרספורט נשאר ביום ראשון ויערך בשעה 11:20 שעון מקומי. השינויים הוכנסו כדי לפנות יותר מקום לקטגוריות המשנה סופרסטוק, ג'וניור אירופי, נשים ועוד אשר סובלות תדיר באירועים מדחיות וביטולים.

מי ומי ברוכבים?
כאשר אלוף העולם ג'וני ריי נשאר בקאוואסאקי וסגנו צ'אז דייויס נשאר בדוקאטי, וגם בני הקבוצה (סייקס וג'וגליאנו בהתאמה) ממשיכים עונה נוספת, הרי שברור שהכיסאות המוסיקליים אינם בשיאם השנה. ובכול זאת יש חידושים גם ברוכבים. מעל הכול ימאהה אלופת הסופרבייק 2009 חוזרת לאחר היעדרות מאז עונת 2012, ה-R1M עם הרוכבים אלוף העולם 2014 סילבאן קווינטולי ואלקס לואז; חידוש גדול בהונדה עם סופר סטאר ניקי היידן, בפעם הראשונה אלוף עולם במוטו GP רוכב בסופרבייק, ניקי מנוסה בסופרבייק אולם הבעיה היא האופנוע, ה-CBR1000RR החדש יהיה מוכן רק לעונת 2017 וזה הנוכחי לא ממש תחרותי. ב.מ.וו מעלה הילוך עם קבוצת מילוואקי והרוכב האוסטרלי הקשיש ג'וש ברוקס ואיתו קארל אברהמס, ותהיה קבוצת ב.מ.וו נוספת עם הספרדי ג'ורדי טורס. בולטת בהיעדרותה אפריליה שהחליטה לשים את הכול על המוטו GP, אולם יש תקווה עוד לשינוי ההחלטה עד לפתיחת העונות. מבחני טרום עונה בסופרבייק מתחילים כבר בסוף ינואר.

גלריה

תגובה אחת ל סופרבייק WSBK: חידושים ב-2016

  1. שווה להזכיר את ה Honda Europe Junior Cup, הסדרה התומכת של הסופרבייק שבאה להבליט כשרונות צעירים ולראשונה השנה תכלול גם רוכב ישראלי – דין גופר. מקווה שישדרו את זה!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל