fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

WSBK מאלזיה: ריי נוגע באליפות בטירוף כפול על קו הסיום

WSBK מאלזיה: ריי נוגע באליפות בטירוף כפול על קו הסיום

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ג'וני ריי זכאי וראוי לאליפות העולם הראשונה שלו בסופרבייק העולמי. למרות מאזן הנקודות ממנו נהנה עוד בטרם הסבב במאלזיה, מאזן שלמעשה הבטיח לו את האליפות גם אם יסיים עשירי בשלושת הסבבים שנותרו עד תום העונה – הרוצח הבריטי המשיך להילחם כאילו נקודה מפרידה בינו לאחרים ולא 125 נקודות. היריב העיקרי למולו של ריי היום: צ'אז דייויס ביום מצוין, עוד יום מצוין לרוכב דוקאטי הרשמי היחיד באליפות אחרי הפרישה של ג'וגליאנו, הדוקאטי של דייויס ריחם על הצמיגים יותר מכול ארבע צילינדרי ובמסלול בספאנג הצמיגים הלכו מהר מאוד. בשני המירוצים הוביל דייויס בהקפות האחרונות – וג'וני ריי מקיף שני ונראה כאילו יסתפק במקום השני, אולם לפתע ממש בהקפה האחרונה ריי מוצא עוד חצי שנייה וסוגר על דייויס עד שבישורת לפני הפניה האחרונה לקו הוא גם עוקף את דייויס; במירוץ הראשון ריי לא מצליח לבלום לאפקס אולם מנצל את הקו הרחב יותר לצבור מהירות ובספרינט לקו מנצח. במירוץ השני אותו דבר אולם כשריי מנסה להשכיב לתוך הפניה האחרונה הוא מתנגש בדייויס, רוכב דוקאטי יוצא טוב יותר מהסיפור ומנצח את המירוץ השני.

ריי מוביל את הטבלה לאחר הסבב העשירי מתוך 13 בעונת 2015 בפער של 144 נקודות מהמקום השני אליו עלה דייויס; המשמעות היא שכד'י לזכות באליפות ריי צריך לצבור רק עוד 6 נקודות משישה מירוצים… כדי להמחיש את יתרונו של גו'ני – ריי יכול אם ירצה להיעדר משני סבבים ובמירוץ אחד מתוך הסבב השלישי לסיים במקום השמיני. כך נראית עונה גמורה שלושה סבבים לפני תום העונה, וכאמור ג'וני ריי שלט באליפות הזו כמו ענק לכול אורך הדרך ועם הרעב הזה שהפגין היום אין ספק שימשיך להופיע לסבבים הבאים, מן הסתם לשני האחרונים הוא כבר יגיע כאלוף.

ומהתמונה הזו אפשר כבר להבין שטום סייקס יצא סופית ממירוץ האליפות. סייקס הוביל ברוב המקצה הראשון בפער של יותר משתי שניות ואז, כמו שקורה לסייקס ביותר מדי פעמים, לפתע הצמיגים מפסיקים לתפקד, ובחמש ההקפות האחרונות הוא צונח ממקום ראשון לחמישי; במקצה השני גרוע אף יותר כאשר התנגשות עם ביאג'י זורקת את סייקס אחורה, הוא מצליח לטפס למקום שביעי – רק כדי להימרח בפניה והעונה נגמרה לאלוף 2013. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל