fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פודיום לירין שטרן ברד בול רינג

פודיום לירין שטרן ברד בול רינג

צילום: יח"צ

בתום הסבב החמישי שהתקיים במסלול רד בול רינג באוסטריה, רשם נהג המרוצים ירין שטרן הישג נוסף: זכייה במקום השני במרוץ שהתקיים בסוף השבוע האחרון. זהו הפודיום השלישי של שטרן בעונה הנוכחית.

ירין שטרן, נהג המרוצים הישראלי באליפות אירופה הפתוחה למרוצי מכוניות פורמולה 3, זינק אתמול מהמקום השני למרוץ הנוסף שנערך בסוף השבוע, אחרי המרוץ הראשון בו זינק מהמקום החמישי וסיים במקום הרביעי, זינק שטרן אחר הצהריים מעמדה מספר 2 בקו הזינוק, לצידו של הברזילאי ויטור בפטיסטה. תנאי המרוץ היו חמים מאוד והטמפרטורות עמדו על חום של למעלה מ- 32 מעלות. לאחר זינוק מצוין, והגנה טובה מפני התקפותיו הבלתי פוסקות של יו קנמרו היפני הצליח ירין לשמור על מקומו ולסיים במקום השני על המדרגה השניה בפודיום.

בעונה הנוכחית המתחרים המשמעותיים של שטרן הם ויטור בפטיסטה, קונסטנטין טרשנקו ויו קנמרו היפני. במהלך האליפות ייערכו 8 סבבים, בכל סבב ייערכו 2 מרוצים (סה״כ 16 מרוצים במהלך העונה), וכל סבב ייערך במדינה אחרת באירופה. את העונה פתח בחרז דה לה פרונטרה בספרד. במרוץ הראשון לעונה סיים ירין שטרן עם זכייה במקום השלישי.

ירין שטרן, אחד הכישרונות הגדולים של הספורט המוטורי הישראלי, נמצא בתחום כבר מגיל 11. הוא החל את דרכו באליפות הקארטינג הישראלית, הוכתר ארבע פעמים כאלוף ישראל, ואף ייצג את ישראל באליפות העולם בקארטינג. בגיל 17 עבר להתחרות במכוניות פורמולה. את עונתו הראשונה באליפות אירופה הפתוחה לפורמולה 3 סיים במקום השמיני, והוכתר כ"רוקי המצטיין לעונת 2013". בעבר נהג בקבוצת אמיליו דה ויוטה הספרדית, וכיום, כאמור, מתחרה בקבוצת Team west-tecהבריטית אשר זיהתה את כשרונו, והחתימה אותו בסוף עונת 2013. ירין משרת בצה"ל כספורטאי מצטיין ויוצא באופן סדיר לאימונים ותחרויות בחו"ל.

גלריה

3 תגובות ל פודיום לירין שטרן ברד בול רינג

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל