fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

EWC אנדורו עולמי: ניצחון לשרקו באיטליה

EWC אנדורו עולמי: ניצחון לשרקו באיטליה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אליפות האנדורו העולמית, סבב מספר חמש, איטליה, הישג מעולה לקבוצת שרקו עם ניצחון בכורה בקטגוריית E1 לרוכב שרקו הרשמי, הספרדי לורנזו סאנטולינו, זאת למרות מצב ירוד של מסלול הספיישל שהיה טחון כהוגן בשלב זה. הניצחון ביום השני היווה תיקון למקום הרביעי ביום הראשון, רוכב שרקו הדף תקיפות של רוכב TM הפיני רמס, והצרפתי הכוכב נמבוטין. "רכבתי טוב כל הסוף שבוע אבל יותר מדי טעויות ביום שבת, ידעתי שיש לי מהירות וביום ראשון הצלחתי לחבר זאת לשליטה וניצחתי" אומר סאנטולינו. בזכות הניצחון סוגר סאנטולינו המדורג רביעי בטבלה את הפער מהמקום השלישי לנקודה אחת בלבד.

E2
המתח בצמרת הקטגוריה הולך ומעצים עם שני סבבים לתום העונה, שני הכוכבים אנטונין מאו (ק.ט.מ) ופייר אלכסנדר רנה רוכב הוסקוורנה התחלקו בניצחונות ובמקום השני,  בשלב זה מוביל מאו את האליפות בפער של 13 נקודות מרנה, לרוכב הונדה במקום השלישי האיטלקי סאלביני סיכוי אך תיאורטי בלבד ותלוי בכישלון מוחלט של שני המדורגים מעליו מה שכנראה לא יקרה. רוכב שרקו הצרפתי לויק לאריו מדורג חמישי בטבלה לאחר שסיים פעמיים במקום החמישי באיטליה, רק שתי נקודות מפרידות בינו למדורג רביעי אלקס סאלביני האיטלקי.

E3
גם בקטגוריה הפתוחה האליפות לא הוכרעה, האוסטרלי פיליפ מאתיוס רוכב ק.ט.מ המדורג שני בטבלה ניצח את שני הימים באיטליה, בעוד מוביל הטבלה בלינו מאתיאס רוכב הסקוורנה סיים פעמיים שני, פער הנקודות בין השניים הצטמצם ל-16 נקודות כלומר זה יכול להשתנות אפילו ביום אחד – ויש עוד ארבעה לתום העונה. לכן גם רוכב שרקו מאתי סיסטולה המדורג שלישי נהנה מסיכוי תיאורטי עם פער של 45 נקודות מהמקום הראשון.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל