fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
HJC

אתן במדבר ארז

אתן במדבר ארז
הגלגל הקדמי של ה- KTM 450 מתנפץ  על שפת ערוץ הנחל הסלעי ובשבריר שנייה אני קבור תחת  180 ק"ג של ברזל, מכשירי ניווט ומיכל דלק מדברי. רעש חריקת ברזל, טיטניום וקרבון כנגד סלעים ואבני נחל מאשרים שהרגל התותבת שלי חטפה שטוזה. אני לוקח נשימה עמוקה ומתכונן לחבטה עם הקרקע. זיפזיף רך מרכך את הנחיתה – תודה רבה אני אומר לעצמי. אני נושם עמוק ומתחיל לסרוק את הגוף שלי מהראש ומטה… ראש בסדר, ידיים – זזות, צלעות ואגן – בחתיכה אחת, רגל שמאל – ברך כואבת, רגל ימין – תקועה בזווית נוראית מתחת לאופנוע. שיט אני צועק בקסדה, מה לעזאזל אני עושה כאן? אני נאבק עם משקל האופנוע ומנסה לשחרר את רגל ימין. הדופק עולה, הזיעה מעוורת ותוך 3 דקות אני מבין שהמאבק אבוד. אני עוצר, מניח את הראש לאחור ומביט לשמיים מעל מדבר נבדה המתפרסים לאין סוף. 

התרסקויות בשטח הם חלק מנחלתו של כל רוכב ואני בטוח שלכל אחד מכם יש צלקות שיכולות לספר סיפור מרתק. אני לא שונה מאף אחד מלבד העובדה שאני רוכב עם רגל תותבת. 

בשנת 2010 הייתי מעורב בתאונת רכב חזיתית עם משאית שהותירה אותי מפורק למיליוני חלקים. שנתיים וחצי של שיקום ולמעלה מאלף שעות פיזיותרפיה עזרו לי להחלים מרוב פציעותיי אבל לא היה לי מזל שכזה עם קרסול רגל ימין שלי. לאחר חודשים של מחקר, חוות דעת שונות ממומחים בארץ ובחו"ל  הבנתי שאין פתרון רפואי למצב שלי. במהלך התקופה הזו הייתי מוגדר כנכה. לא יכולתי ללכת יותר מ-20 דקות ברציפות, נעזרתי בקביים להליכה וסבלתי מכאבי תופת 24 שעות ביממה . אין לי מילים לתאר את הסבל, הכאב, הנכות, לילות ללא שינה, איבוד הדעת תחת השפעת משכאביי כאבים אגרסיביים והכי גרוע – חוסר היכולת שלי לתפקד בתור אבא לשתי הבנות הנפלאות שלי.

ההחלטה לקחת את החיים בידיים שלי לא אחרה לבוא. במהלך השירות הצבאי שלי  ביחידת העילית של חיל האוויר שלד"ג , למדתי מהטובים בעולם איך להתכונן למבצע. ומבצע חיי עמד בפתח! הפתרון היחידי שעמד לנגד עיני שגלם בתוכו את האפשרות להחזיר לי את חופש התנועה ולטפל בכאב הבלתי נסבל היה לקטוע את רגל ימין שלי מתחת לברך.  

שנה וחצי של הכנות  מדוקדקות שלא היו מביישות את טובי אלופי צה"ל בשילוב צוות רפואי מעולה ותמיכה שיקומית, נפשית ומשפחתית וכמובן שמירה והנחייה מבורא עולם העניקו לי נכות רשמית שהחזירה לי את החיים! 

"תרגיע"  אני אומר לעצמי. מאבק וכוח לא יפתרו שום דבר.  אני לוקח נשימה עמוקה ומסיר את משקפי האבק. תראה איפה אתה ומה אתה עושה! אתה מתאמן לראלי דקאר 2017 ואם הלא יאומן יקרה אני אהיה קטוע הרגל הראשון בעולם שיתחרה (ובשאיפה יסיים) את המרוץ הקשה בעולם. אוקי, עכשיו זה לא נראה כ"כ נורא…

אני מושיט יד וחופר מתחת לרגל התותבת שנתקעה בזווית בלתי אפשרית מתחת לאופנוע ומוצא את שסתום האוויר שמחבר בין הגדם לתותבת. לחיצה מהירה ושתי דקות של ריקוד צפרדע בסיר מים רותחים מאפשרים לי לשחרר את  התותבת  ולחלץ את עצמי מתחת לאופנוע. אני נעמד, מדלג לצד האופנוע, משחרר את התותבת ולובש אותה בחזרה – לפעמים טוב שיש לך חלקי גוף מתנתקים.

חובה: סרטון מרתק ומרגש – למה ארז עושה את זה:

*ארז מתגורר עם משפחתו בקנדה ומתאמן באזור וונקובר ומדבריות דרום ארה"ב. הוא ישראלי בכל רמ"ח אבריו (פחות קרסול רגל ימין) ומבקר בארץ לעיתים קרובות

עוד בנושא ארז אברמוב:

ישראלי מיוחד בדרך לדקאר

"תרגיע" אני אומר לעצמי. מאבק וכוח לא יפתרו שום דבר. אני לוקח נשימה עמוקה ומסיר את משקפי האבק. תראה איפה אתה ומה אתה עושה! אתה מתאמן לראלי דקאר 2017 ואם הלא יאומן יקרה אני אהיה קטוע הרגל הראשון בעולם שיתחרה (ובשאיפה יסיים) את המרוץ הקשה בעולם. אוקי, עכשיו זה לא נראה כ"כ נורא…
                                                                                                                

גלריה

14 תגובות ל אתן במדבר ארז

  1. הבן אדם תותח.נהנים לקרוא את הכתיבה הקולחת שלך.. מחכה לטור הבא… בהצלחה איש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל