fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP לה מאן: מארקז בפול בתנאים קשים

מוטו GP לה מאן: מארקז בפול בתנאים קשים

אופיר דואק

צילום: יח"צ

סבב מספר חמש בעונת 2015 של המוטו GP במסלול לה מאן הצפוף, לכאורה מסלול מעולה להונדה בפועל ימאהות מככבות בו, ואכן ברוב מקצי האימון שלטו הימאהות של חורחה לורנזו ואפילו ברדלי סמית' החצי פרטי, לעומת חוסר ביטחון ניכר של מארקז על ההונדה, עם המון טעויות, זרוע אחורית חדשה והכול מוביל את האלוף למיקום חמישי במקצה האימון 3 המשמעותי. גם דני פדרוזה שחזר אחרי הניתוח ביד לא רומם את מצב הרוח של הונדה, נראה שפדרוזה עדיין מוגבל וסובל מכאבים. מצב המסלול מצידו לא עזר לאף אחד, קור נמשך לכול אורך הסופ"ש וביום שבת אף ירד גשם לפני מקצי הדירוג. הרוכבים נאלצו לרכב עם צמיגים סופר רכים, לחלוטין לא מוכרים ולעיתים נראה שהם מקיפים את המסלול בקצב לימוד שוב ושוב.

מקצה הדירוג הקובע ומארקז מסתער על המסלול שעדיין רטוב בקווים רבים, חוסר הביטחון מקודם נעלם, הגאון הספרדי עולה לראש טבלת הזמנים מהיר בכמעט חצי שנייה מכול רוכב אחר, לורנזו מנסה בכול הכוח עוד הקפה אחת אולם טועה ומפספס פנייה ואפילו לא יזנק שני אלא שלישי, במקום השני על הגריד דוביציאוזו עם הדוקאטי שייהנה גם מחר מהצמיגים הרכים לאור הטמפרטורות הנמוכות.
רוסי מוביל הטבלה ממשיך עם הטקטיקה של לא להשקיע בדירוג ולנצל את הזמן לכוון את האופנוע בתצורת מירוץ, יזנק מחר מהמקום השביעי, אחד לפני פדרוזה.

מירוץ מוטו GP מחר בשעה 15:00 שעון ישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל