fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

קומה וק.ט.מ ממשיכים לנצח – עכשיו ראלי רייד קטאר

קומה וק.ט.מ ממשיכים לנצח – עכשיו ראלי רייד קטאר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אליפות הראלי העולמית 2015 נשלטת על ידי מארק קומה וק.ט.מ: פתח את השנה הניצחון בדקאר, בהמשך ניצחון בראלי אבו דאבי, הראשון באליפות הראלי רייד של ה-FIM, וביום שישי האחרון מוסיפים צמד "ק" ניצחון נוסף הפעם בראלי רייד של קטאר. 
האירוע לאורך החוף הקטארי נערך בפעם השלישית בלבד מה שאולי מסביר את מיעוט המשתתפים – רק 27 אופנועים ו-32 מכוניות, מבין האופנועים נעדרו הרוכבים הרשמיים של ימאהה, שרקו וגאס גאס – אולם ק.ט.מ והונדה שלחו את מיטב הרוכבים בהובלת קומה עם סאם סאנדרלנד ואלוף המוטוקרוס וולקנר. ק.ט.מ כרגיל יצאה מנצחת בכללי עם 7 כתומים מבין 10 הראשונים, כולל כמובן מארק קומה המנצח למרות שהכוכב הספרדי הסתפק בניצחון בקטע אחד בלבד מתוך חמשת הקטעים, הרי הוא סיים שני באחרים.  את המקומות השני והשלישי בכללי תפסו ההונדות של הרוכבים הרשמיים גונקלאבס (ניצחון בקטע אחד) ובארדה בורט (ניצחונות בשני קטעים).

ויש גם הרוג
מירוצי המדבריות ברמה העולמית ממשיכים להיות מסוכנים לאופנועים וגם למכוניות יותר ממירוצי אספלט של מוטו GP ובטח פורמולה אחת. בקטאר בשבוע שעבר נהרג נווט מכונית מפורסם, יורגן דאמן בן 42 מבלגיה, לאחר שהפורד אותה נהג שותפו רנה קומאנס נחתה רע מקפיצת דיונה – למרות שהרכב והנהג בקושי נשרטו עדיין יש הרוג בתאונה הזו ולכך עדיין אין הסבר.
אליפות הראלי העולמית עוברת עכשיו למצרים, באמצע מאי יערך הסבב השלישי של האליפות, לאחר מכן איטליה לאופנועים בלבד לראלי סרדיניה בתחילת יוני.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל