fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

עוד סוף שבוע מלא אקשן

עוד סוף שבוע מלא אקשן

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סוף שבוע שני ברציפות עורכות שתי אליפויות העולם המובילות סבבים מקבילים, בזכות הימצאותן ביבשות נפרדות יש "הפרדת שעות" וניתן לצפות בשתיהן בשידור חי – המוטו GP בטוקומאן ארגנטינה בעוד הסופרבייק מגיעה למסלול המיתולוגי של אסן הולנד. וגם אנשי השטח לא מקופחים – אליפות המוטוקרוס העולמי עורכת בסוף השבוע את סבב מס' 4 באיטליה.

מוטו GP ארגנטינה
מקצי דירוג יום שבת החל מהשעה 18:30 שעון ישראל
מירוצים: יום א' החל מהשעה 19:00 שעון ישראל
למרות הניצחון המרשים של מארקז באוסטין טקסס בשבוע שעבר, הכוכב הצעיר מדורג שלישי בלבד בטבלה, אחרי רוסי המוביל ודוביציאוזו, אולם הפרשי הנקודות קטנים לכן הסבב בארגנטינה הולך להיות מרתק. הבעיה של רוסי ודוביציאוזו היא שבדומה למסלול בטקסס מהשבוע שעבר, מארק מארקז שולט במסלול בריו הונדו, מסלול חדש עליו רכבו המוטו GP לראשונה רק בשנה שעברה. מארקז ניצח ב-2014 בהפרש של כמעט שתי שניות את פדרוזה שלא רוכב השנה, בעוד לורנזו שלישי בהפרש של יותר מ-3 שניות, רוסי כבר מרוחק חמש שניות. עדיין, העונה הזאת שונה עם דוקאטי חזקה פי כמה מכול מה שהייתה מאז 2007 וגם ימאהה נראית טוב כך שיהיה חם בצמרת, ובל נשכח את המלחמות במרכז השדה של קראצ'לו נגד איאנונה נגד בראדלי נגד סוזוקי וכמובן שתי הקטגוריות הקטנות.

סופרבייק אסן
סופר פול: יום שבת החל מהשעה 16:00 שעון ישראל
מירוצים: יום א' החל מהשעה 11:30 שעון ישראל
ג'ונתן ריי ניצח כאן בשנה שעברה ועוד על ההונדה הנחות, בעוד המנצח השני היה קווינטולי שהשנה קיבל את אותו הונדה נחות בתוספת פציעה, ריי לעומתו השנה עם הקוואסאקי המעולה עליו כבר ניצח ארבע פעמים השנה. שורה תחתונה: לג'וני ריי סיכוי מצוין להגדיל את פער הנקודות הגדול ממילא שלו בראשות הטבלה, קשה להאמין שיש לבריטי הזה שעד השנה בעיקר התרסק, יתרון של 26 נקודות בראש הטבלה בעוד בן קבוצתו טום סייקס אלוף עונת 2013 עם פחות מחצי ממספר הנקודות של ריי… אולם מי שעלול לקלקל לג'וני את החגיגה הוא צ'אז דייויס והדוקאטי, בשבוע שעבר בספרד הביא דייויס את ניצחון הבכורה לפאניגלה והטעם הטוב ימשוך לעוד. גם האסלם המדורג שני בטבלה יעשה רבות כדי למחוק את הרושם העלוב שהותיר בשבוע שעבר, והאפריליה כאמור מתפקד מצוין באסן.

MX GP איטליה
מירוצים: יום א' החל מהשעה 15:00 שעון ישראל
אליפות המוטוקרוס העולמית עורכת את סבב הבכורה האירופי שלה בעונת 2015 לאחר שלושה סבבים בקטאר, ארגנטינה ותאילנד. הסיפור הגדול הוא כמובן ראיין וילאפוטו הכוכב האמריקני שבא לקחת בהליכה את התואר מהאירופים החלשים – ובפועל מוצא עצמו מדורג רביעי בנחיתות נקודות מביכה. את הטבלה מוליך הבלגי דסאל רוכב סוזוקי, אחריו בהפרש של 10 נקודות נאגל הגרמני הצעיר רוכב הוסקוורנה, קאריולי שליט הקטגוריה שלישי עם אותו מספר נקודות. יהיה מעניין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל