fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

מוטו GP קאטר: דוקאטי בפול, מארקז שלישי, מחר בערב פתיחת 2015

מוטו GP קאטר: דוקאטי בפול, מארקז שלישי, מחר בערב פתיחת 2015

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

בשניות האחרונות של מקצה הדירוג הקובע את חזית השדה בקטאר למירוץ פתיחת עונת 2015 קבע אנדראה דוביציאוזו רוכב דוקאטי את הזמן המהיר ביותר בכול סוף השבוע, 1:54.113 דקות ויוביל מחר בערב שורה ראשונה לפני רוכב הונדה פדרוזה שהגיח משום מקום למקום השני לאחר שהוביל ברוב השלבים ומרוחק שתי עשיריות. מארקז 0.3 שנ' שלישי, לאחר שהכוכב היה המהיר ביותר ביומיים הראשונים ובאימון השלישי, במקצה הדירוג עשה כמה טעויות. איאנונה רוכב דוקאטי הנוסף מוביל את השורה השנייה לפני דוקאטי נוסף של הרננדז. ימאהה? לא פוגעת, ממשיך לגמגם במקום השישי, רוסי רק במקום השמיני. עם זאת המסלול בקטאר על פניותיו השוטפות אוהב את הימאהות, בשנה שעברה לורנזו התרסק בהקפה הראשונה ורוסי נתן פייט מעולה, יחד עם הדוקאטים בתמונה ואולי גם קראצ'לו למרות שהתרסק בדירוג, פלוס כמובן פדרוזה שמוכיח כי הספידו אותו מוקדם, יש מצב להצגה משובחת מחר בערב.

העובדה כי דוקאטי כבשה את הפול בניסיון הראשון של העונה ועם אופנוע שבקושי עשה 1,000 קילומטר במיוחד מעלה תקוות למירוץ צמוד מחר, החל מהשעה 18:00 שעון ישראל. ה-GP15 המושקע הוא אכן הצלחה, מקצה הדירוג הוכיח כי הוא גם המהיר ביותר בקו ישר וגם מצליח לפנות כמו שקודמו לא יכול היה. הבעיה היא כמה זמן יוכלו רוכבי דוקאטי להחזיק במיררוץ עצמו מול אופנועי המפעל של הונדה וימאהה. הסיבה? דוקאטי יכולים להשתמש רק בצמיגים בדרגת קושי בינוני ואלה מתקשים להחזיק מירוץ שלם, בוודאי במסלול המהיר בלוסיל. מדוע לא יכולים דוקאטי לבחור באופציה הקשה כפי שעושים רוכבי המפעל האחרים? כי דוקאטי ממשיכים ללכת על הקומבינה מהעונה הקודמת, של להלכה אופנוע מוגדר בקטגוריה הפתוחה הנהנה מכול ההקלות, צמיגים רכים בדירוג, 4 ליטר דלק יותר, הרבה יותר מנועים בעונה, אך למעשה אופנוע מפעל לכול דבר המושקע במיליונים. התקווה היא המלכוד בחוקה הקובע כי אחרי שני פודיומים מתחילים לאבד את ההקלות בהדרגה ובמידה ומנצחים מאבדים את כולן. כך שנקווה שדוקאטי תמשיך את הרושם הכביר מהמבחנים ותנצח כמה פעמיים כך שהתחרות תהיה הוגנת. עונה מעולה לכולנו.

גלריה

6 תגובות ל מוטו GP קאטר: דוקאטי בפול, מארקז שלישי, מחר בערב פתיחת 2015

  1. מה הרעיון שאני משלם עבור ערוץ 58 רק כדי לראות את הספורט הזה , ובסוף הם מפצלים את השידור לערוץ 57 שאני לא מנוי עליו ? , אין לחבר'ה האלו שום בושה !!!

  2. נראה שמארקז עדיין יקח את האליפות עד שלא יגיע איזה לייצן חדש יותר טוב ממנו.

  3. צודק במאה אחוז !
    ראית מישהו שיש לו בושה במדינת רודפי הבצע? תראה לכמה ערוצים בכלל פיצלו את הספורט, העיקר שנשלם כמה שיותר. אלו הם חיינו כאן. לא זאת בלבד שאין וכנראה לא נזכה כאן לספורט מוטורי ,אפילו לצפות לא נותנים בשלווה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל