fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מוטו GP: עונת 2015 נפתחת מחר

מוטו GP: עונת 2015 נפתחת מחר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

עונת 2015 של אליפות העולם נפתחת מחר, 4.2.2015, כאשר בספאנג מאלזיה מתכנסים הרוכבים והקבוצות לארבעה ימים של מבחנים רשמיים, המירוץ הראשון יערך רק ב-29.3.2015 בקטאר. עונת 2015 אינה מחדשת דבר מבחינת המדינות והמסלולים עם אותם 18 סבבים, גם ברשימת הרוכבים והקבוצות לא מוצאים חידושים משמעותיים, ברשימה המצורפת למטה ניתן לזהות כי הרוכבים המובילים בשנתיים האחרונות נותרים במושביהם המוכרים גם לעונה הבאה: מארק מארקז אלוף העולם בשנתיים האחרונות נשאר כצפוי עם רפסול הונדה הרשמית וצפוי לפי כול ההערכות לשוב ולזכות באליפות העולם בפעם השלישית, לצידו דני פדרוזה שנותר במושב הרשמי ספק בגלל שאין אף אחד טוב יותר במחיר זול יחסית שכזה, ספק הכרת תודה ופרידה מהספרדי אחרי עשר שנים עם הונדה בקטגוריה הבכירה בהן לא זכה ולו באליפות אחת. גם בימאהה הרשמית אין שינויים, ולנטינו רוסי וחורחה לורזו ינהלו מלחמה קשה ביניהם אולי אפילו יותר מאשר מול הונדה. אותו דבר גם בדוקאטי הרשמית, דוביציאוזו ואיאנונה שהראו גרף שיפור נאה בעונה שעברה ממשיכים עם הוי-ארבע הבולונזי. בקבוצות הלווין עם זאת שינויים רבים, ההונדה החצי רשמית של בראדל מ-2014 עוברת לקראצ'לו בעוד בראדל עובר לימאהה הרבע רשמית של אדוארדס, ההונדה החצי רשמית של באטיסטה מהעונה הקודמת עוברת לסקוט רדינג, באטיסטה עובר לאפריליה שחוזרת להשתתף במוטו GP במעורבות רשמית לצידו של לא אחר מאשר מרקו מלנדרי. גם סוזוקי חוזרת לאליפות העולם לאחר היעדרות של מספר שנים ובאוכפים מאבריק ויניאלס ואליש אספרגרו. אחיו של אליש פול ממשיך בקבוצת ימאהה החצי רשמית יחד עם הבריטי בראדלי סמית' שגם הוא ממשיך מהעונה הקודמת עם אותו אופנוע.

חשוב לציין כי עונת 2015 תהיה עונת מעבר כהכנה לעונת 2016 המאוד משמעותית מבחינת החוקים, כבר השנה יורד משקל המינימום בשני קילו ל-158 מבורכים, קוטר הגלגלים השנה יהיה "17 ולא "16.5, חל איסור על חישוקי קרבון פייבר, והחשוב ביותר בסוף חודש יוני תיכנס לתוקף "הקפאה" על פיתוח מחשבי ניהול המנוע של קבוצות המפעל הרשמיות, וזאת בדרך להחלת מחשב ניהול מנוע אחיד בעונת 2016, מה שיעביר את הסדרה מרמת האב טיפוס כפי שהייתה מאז נוסדה ב-1949 לרמה מסורסת ומוגבלת של אופנועים דמויי סופרבייק וזאת במטרה להוריד עלויות ולהגביר את התחרותיות. שינוי גדול נוסף הוא המעבר מצמיגי ברידג'סטון למישלין שחוזרת להיות ספק הצמיגים הבלעדי לסדרה החל מעונת 2016 אך במהלך העונה הקרובה יערכו מבחני צמיגים רבים.
בתקווה שמזג האוויר ישתף פעולה במבחנים במאלזיה, נביא דיווחים ופרשנות בימים הקרובים 
קבוצות ורוכבים מוטו GP עונת 2015:
רפסול הונדה: מארק מארקז, דני פדרוזה
מוביסטאר ימאהה: ולנטינו רוסי, חורחה לורנזו
דוקאטי: אנדראה איאנונה, אנדראה דוביציאוזו
דוקאטי אנטיביה: מייק דמליו, הקטור ברברה
אפריליה: אלבארו באטיסטה, מרקו מלנדרי
לסיאר הונדה: קאל קראצ'לו, ג'ק מילר
פורוורד ימאהה רייסינג: סטפן בראדל, לוריס באז
מארק וידיאס גאליציה: סקוט רדינג
סוזוקי: מבריק ויניאלס, אליש אספרגרו
ימאהה מונסטר טק 3: פול אספרגרו, בראדלי סמית

גלריה

6 תגובות ל מוטו GP: עונת 2015 נפתחת מחר

  1. אני בטוח ש Marc 93 יקח גם השנה בהצלחה שיהיה עוקב אחיו מוטו 3 באסה שקייסי סטונר עזב היה מעניין לראת אותם נלחמים לא ניראה שמישהו מהרוכבים יכול על Marc בהצלחה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל