fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

ספרד נגד מארקז: לא רוצה לשלם מיסים

ספרד נגד מארקז: לא רוצה לשלם מיסים

גיא בן ברק

ספורטאים ואמנים מפורסמים בוחרים להגר מארצות מולדתם לנסיכויות כמו מונקו, וואדוז או אנדורה כדי לשלם פחות מיסים. זה ממש לא חדש. אבל משום מה הידיעה כי מארק מארקז מתכנן להגר מספרד מולדתו לנסיכות מקלט המס אנדורה כדי לא לשלם מיסים בספרד – הציתה את הספרדים. פדרוזה ולורנזו, גם הם רוכבים מפורסמים וגם הם עזבו את ספרד לאנדורה בדיוק כדי לא לשלם מס בספרד, לא הביאו להתקוממות שכזו, וגם לא חוליו איגלסיאס הזמר הספרדי המפורסם שברח מספרד בדיוק מאותה סיבה. 

לעומת זאת הודעתו של מארקז שניתנה במסיבת העיתונאים של הסופרפרסטיג'יו אותו ניצח בשבת האחרונה, הדליקה את ספרד עד כדי כך שקמה תנועה שמטרתה להחרים את הספונסרים של מארקז ובראשם רפסול כדי שאלה ילחצו על מארקז לבטל את ההגירה לאנדורה. בנוסף בתכניות הספורט המאוד פופולאריות בספרד נערכים משאלים בין הצופים ורוב משמעותי תומך בלחץ כבד על מארקז כדי שיבטל את החלטתו. איך קמה סערה כזו? מירוצי אופנועים בספרד הם הספורט השני בחשיבותו ורק כדורגל פופולארי יותר, במקביל גם המיסים גבוהים בספרד, 52% שיעור המס השולי המרבי – לעומת פחות מ-10% מס הכנסה באנדורה… כך שכולם מדברים על זה.
מארקז מגן על החלטתו: "לכול אחד יש זכות לבקר אותי אבל לדעתי עברו כאן את הגבול. שאף אחד לא יכנס לי לכיס, הקריירה של רוכב אופנועים מסוכנת ולעולם אין לדעת מה יהיה בעתיד הקרוב והרחוק – האם מישהו ידע שבגיל 19 הייתי בסכנה של פרישה לתמיד ממירוצים בגלל בעיות עיניים? במזל ריפאו אותי מזה. אני לא עוזב לאנדורה לתמיד, זה מקום נהדר להתאמן בו, מה עוד שבשנה הקרובה אני מתחייב לשלם את המיסים בספרד".

3 תגובות ל ספרד נגד מארקז: לא רוצה לשלם מיסים

  1. אנשים קטנים מתעסקים בדברים שלא קשורים אליהם, צרי עין

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל