fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

WSBK סופרבייק: אליפות מדהימה לקווינטולי ואפריליה בקטאר

WSBK סופרבייק: אליפות מדהימה לקווינטולי ואפריליה בקטאר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סבב הסופרבייק האחרון של עונת 2014 הבטיח לספק דרמה ואכן קיים זאת הערב בענק. 12 נקודות הפרידו ערב הסבב האחרון של העונה בין סילבאן קוויטולי במקום השני לטום סייקס מוביל הטבלה, ובסוף הערב הוברר כי אלוף העולם הוא קווינטולי אשר מחק את פער הנקודות מול סייקס לאחר שניצח פעמיים בעוד סייקס מסיים פעמיים שלישי.

קווינטולי, הצרפתי הראשון מאז 1990 לקחת אליפות סופרבייק עולמי אז זכה ריימונד רוש בתואר עם דוקאטי, רכב מושלם בשני המקצים, עלה מהמקום החמישי על הגריד ועקף שוב ושוב באלגנטיות אך מהירות מופלאה, עד שעלה להובלה בשליש שני המקצים ולא הביט אחורה. קווינטולי מתקן עם הזכיה הראשונה בקריירה הארוכה שלו את העונה הקודמת אז הוביל את הטבלה עד שפציעה השביתה אותו, קוויטולי נתן פיניש מדהים לעונה, בארבעת הסבבים האחרונים של 2014 סיים או ראשון או שני.

האפריליה לוקח אליפות עולם נוספת באופן מזהיר ומוכיח שהוי-ארבע האיטלקי הוא הסופרבייק הטוב בעולם, עם שילוב של מהירות מרבית עילאית בישורות של קטאר יחד עם זריזות ואחיזה והורדת כוח בסיבובים, עדות לאלקטרוניקה המתקדמת של אפריליה.

למולו סייקס שעמד להביא לקאוואסאקי את ההישג הטוב בתולדות הסופרבייק שלה, מזנק מהשורה הראשונה פעמיים ואף מוביל פעמיים בהקפות הראשונות, אבל סייקס רחוק מלשכנע, היכולת הרעה שפקדה אותו בשליש האחרון של העונה כאשר בשני הסבבים בחרז ובצרפת כלל לא עלה לפודיום, נמשכת גם ברגע האמת, האלוף הבריטי לא מסוגל להגן על תוארו, נעקף במקצה השני, החשוב בחייו, גם על ידי ג'וני ריי שיהיה בן קבוצתו בעונה הבאה, ובמקצה הראשון אפילו חוטף יריקה מעליבה בפרצוף מלוריס באז בן קבוצתו.

במקצה ראשון באז מסרב להוראות קבוצה, בעוד הוא ממוקם שני וסייקס שלישי, וזה כול ההבדל כי אם באז היה מציית ולא חוצה את הקו שני, פער הנקודות, 7, היה מונע מקווינטולי תואר גם אם היה מנצח במקצה שני במידה וסייקס מסיים שני, עכשיו קווינטולי מנצח והוא אלוף, והרבה כעס רץ במחנה קאוואסאקי.

סייקס אומר לאחר התבוסה: "אני רוצה לשים את זה מאחורי, טוב שזה במירוץ האחרון ולא נשאר זמן לתחילת העונה הבאה אז לא יהיה לי זמן לאכול את עצמי…".

קווינטולי: "אחרי לגונה סקה הפער היה 44 נקודות וקשה היא גם לי להאמין שנצליח לסגור את זה, אבל עבדנו קשה בחודשים האחרונים וזה השתלם בענק. אני שמח שלא היה מצב היום להוראות קבוצתיות כי אני יודע שיש מחלוקת בעניין זה, ניצחתי בעצמי חלק."

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל