fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ישראל ויליגורה מונה למנכ"ל התאחדות הכידונאים

ישראל ויליגורה מונה למנכ"ל התאחדות הכידונאים

מערכת דוגרי

צילום: יח"צ

דני אנגלברג’ יו"ר התאחדות הכידונאים, הכריז ישראל ויליגורה כעל המנכ"ל החדש להתאחדות. זהו התפקיד הרגיש והחשוב ביותר בהתאחדות ולמנכ"ל החדש נכונה עבודה רבה. הקשר של ישראל לספורט המוטורי בישראל נוצר כאשר עבד בשורות "עופר-אבניר" במגוון תפקידים בכירים.

מינויו של ויליגורה, איש עשייה בראש ובראשונה, למנכ"ל, מבטיח טיפול מסור בבעיות הקיימות בתקווה לחדש את העשיה ומסורת המירוצים. גיוס כספים ונותני חסות חדשים יתרמו להחזרת התהילה והתשוקה שבמרוצים. באמצעותם ניתן יהיה להקים מתקני קבע לאימונים ומרוצים ולגדל דורות חדשים של ספורטאים מוטוריים.

ישראל ויליגורה: "אני גאה לחזור אל כור מחצבתי, עולם המירוצים הנחוץ כל כך לציבור הישראלי.
למרות הקשיים והמעמד הנמוך של הספורט המוטורי, הצליחו צוותים ישראלים להגיע לתוצאות והישגים מרשימים בתחרויות בחו"ל יחד עם גאווה לראות את דגל ישראל ואף לשמוע את התקווה, אז למה לא כאן? ברור לכל שהדרך עוד ארוכה, אבל אני מאמין שהיא אפשרית ולצורך כך דרושה סבלנות ואמון מצד הספורטאים אם רצון ונכונות מצד הרשויות והעסקנים."
דוגרי מאחלים המון הצלחה והנאה למנכ"ל החדש.

גלריה

10 תגובות ל ישראל ויליגורה מונה למנכ"ל התאחדות הכידונאים

  1. תן גז על התפקיד שאולי משהו יראה רציני בתחום הדו גלגלי.

  2. נראה שאולי עכשיו יצא שם משהו ונהנה מפרותיך

  3. תאסוף כסף מכולם והכל נקיים בחול, בכלל כולם נעוף מפה, פה חבל על הזמן שלך והבריאות

  4. הארגון בגד בנו, אבדתם את אמון ציבור האופנוענים. רק תיקון העוול ההסטורי(ייבוא קאב), והתנצלות בפני ציבור האופנוענים על גנבת הדעת בנושא ביטוח החובה, יכולים להחזיר את אמון הציבור. אם לא תשנו גישה הענף ימשיך לדשדש.
    1. מדיניות הממשלה האנטי אופנוענית נובעת מהסטטיסטיקה העגומה של תאונות הדרכים. אופנוע זה כלי מסוכן. על כן ממשלת ישראל שדווקא כן סופרת את אזרחיה לא יוצאת מגדרה כדי לסייע בעידוד התחום. לעומת זאת, יש מי שהורס. מטרו&אבניר קובעים מחירים מופרחים לקטנועים מעפנים שאין בהם כל חדוות רכיבה(בגלל הוריאטור), וגונבים את הציבור במחירי אחזקה יקרים.
    2. ההפגנה ב 2009 שיקפה סולידריות מבורכת. אבל מנהיגי המחאה בגדו בציבור הרוכבים שברובו רכוב על קטנועים. המנהיגים הצליחו לדאוג לקבוצה מצומצמת של רוכבי אקסטרים על אופנועי אקסטרים, ופרמיות ביטוח החובה שלהם שהיו אמורות לעלות מעל ל 10 אלף ש"ח, נשארו כשהיו. שאר הציבור קיבל "הוזלה" על השתתפות עצמית. ההשתתפות העצמית הגדילה את רווחי חברות הביטוח, שעכשיו היו פטורות מתשלום פרמיות על המקרה הביטוחי הנפוץ ביותר והוא: תאונה "קלה". היום כולם כבר יודעים. ביטוח חובה עושים רק ביטוח חובה מלא, אבל טעמה הרע של הבגידה, עבור מי שניזקק לפיצוי בגין "תאונה קלה" וקיבל קינים, ישאר כאן לעוד הרבה זמן.
    3. בישראל אין תרבות של רכיבה על דו-גלגלי, סמל מובהק לכך הוא מחדל היסטורי שבו יבואנים מובילים מטרו&אבניר לא מייבאים את האופנוע הזול ביותר והאמין ביותר לארץ(קאב). מחדל שנימשך כבר מעל לשישים שנה. אי אפשר לחבב ספורט מוטורי על מי שכל החוויה שלא מסתכמת באופנוע עם וריאטור שצורת הישיבה עליו לא קשורה לאופנוע ולא נוחה ברמות קשות. ראו גם בכך, בגידה של ההנהגה "שלנו" בציבור הרוכבים.
    4. כדורגל מצליח כי אין אף אחד שלא חווה את טעמו הטוב של שער(גול), זה תחביב שנגיש לכל הציבור. לא כך לגבי אופנועים, שבאופן קבוע ההנגשה שלהם להמונים לא מתאפשרת בגלל חזירות היבואנים (ראו בסעיף 3 לגבי המחדל ההיסטורי).
    5. מקרה טל שביט ז"ל. רכיבת ספורט על כביש ציבורי, סצנה שהגה ויזם המנוח(כביש סדום ערד…) היא נושא כאוב המשקף את מצב הענף בו מובילי הסצנה מוכנים לעבור על החוק אגב אדישות לחיים שלהם. ככה לא מתנהל גוף "יצוגי" או הנהגה שפויה ואחראית. אם תרצו ראו גם בזה סוג של בגידה באוכלוסית הרוכבים הרגועים.
    6. להבדיל מכדורגל, אנשים שחווית הרכיבה שלהם זה קטנוע יקר ומעפן עם וריאטור ותיקוני מוסך יקרים, יורדים מהאופנוע ולא חוזרים יותר לסצנה הזאת לעולם. ברגע שיש להם הזדמנות ראשונה הם נעלמים מהענף לתמיד(אחרי הצבא או האוניברסיטה), בטח לא תראו אותם כקהל במסלולי המרוצים החוקיים.

  5. רבותי הנכבדים!!
    בשלב ראשון לא צריך ספורט מוטורי – זה רק במדינות נאורות (בעצם בכולם חוצ מבשוויץ וכאן…)
    מספיק פתיחת מסלול גדול לרכיבה/ נסיעה מהירה בשטח סטרילי…
    (כן יש גם בעלי מזדות מייטות, סוברו, ופורש מתוסכלים)
    אחרי שיהיה מסלול או שניים בארץ כדאי בהחלט לחשוב גם על מירוצים…אבל אז קחו את הזמן…לפחות יהיה היכן לנסוע/לרכב מהר ובטוח…
    .

  6. התאחדות הכידונאים, וואט דה פאק? עוד גוף קיקיוני שמייצר משכורות על פאדי, שלא תורם כלום, בהצלחה לישראל, עכשיו המקום בכלל יהפוך לארץ הפלאות, חסר רק הכובען המטורף-זחל מעשן כבר יש.

  7. מי משלם את המשכורות היפות שהם מקבלים על הכלום בפיתה שהם עושים. אפס ההישגים שלהם מתאימים לאנשים שאפילו לא עושים תפקיד בהתנדבות, קפלו את הבאסטה, ובהצלחה לפולישוק הזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל