מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC

מוטו GP מאלזיה: התיקון של מארקז

מוטו GP מאלזיה: התיקון של מארקז

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

תמה תקופת היובש והספקות של מארק מארקז. הספרדי הגאון שכבר סגר את האליפות לפני שני סבבים אך לא הצליח לנצח מאז מירוץ מס' 12 בבריטניה בסוף אוגוסט, מנצח בספאנג בקרב ראש בראש מול הימאהות של לורנזו ובמיוחד רוסי. בקרב שהזכיר את מירוץ פתיחת העונה בקטאר, רוסי מתעלה ליכולת רכיבה המזכירה את ימיו הגדולים בתחילת-אמצע שנות האלפיים, כופה איום קרוב ועצבני על מארקז שנאלץ לטפס מאמצע השדה בזינוק לאחר שנדחף על ידי לורנזו. במשך 10 הקפות יושב רוסי עשירית ופחות מההונדה של מארקז המוביל – עד שהצעיר רוכב מהר מדי עבור האיטלקי שבהקפה האחרונה מרים ידיים ומסתפק בניצחון היותר חשוב מבחינתו, על לורנזו בן קבוצתו. כפי שראינו באוסטרליה לורנזו בוחר בצמיג קדמי שלא מחזיק לו כול הדרך, הפעם דווקא בחר בצמיג קדמי קשה שאמור היה לתת לו יתרון לקראת סוף המירוץ אולם לאחר שלורנזו הוביל מספר הקפות הוא לא הצליח לעמוד בקצב של רוסי ומארקז, לורנזו ניסה להחזיר פייט כשהשניים עקפו אותו אולם מהר מאוד הבין שזה לא ילך.

מארקז משיג את ניצחון מספר 12 בעונה, מספר חשוב מאחר וזה משווה את שיא הניצחונות לעונה אחת של מיק דוהאן מ-1997, מבחינת פול פוזישן מארקז עובר במאלזיה את דוהאן עם 13 פול בעונה אחת.

בעוד שתי הימאהות שוב מסיימות על הפודיום, הונדה ממשיכה לאכזב, מארקז אמנם מנצח אבל צריך לעבוד קשה מאוד נגד האופנוע הלוקה בבעיות אחיזה של הצמיג הקדמי וכבר לא עולה על הימאהות בכוח ותכלס דורש מהרוכב לרכב על סף התרסקות כול הזמן כדי לעמוד בקצב; במקרה של פדרוזה המצב חמור פי כמה, פדרוזה היה הפייבוריט לנצח במאלזיה לאחר שניצח שם בשנתיים האחרונות אולם שוב התרסק ואיבד כול סיכוי מעשי לסיים במקום השני בטבלה. הונדה החתימה את פדרוזה לשנתיים נוספות וזה עורר ביקורת קשה לאור כישלונו של דני לקחת ולו אליפות אחת בעשר שנים, למרות החתימה אין להיות מופתעים במידה והונדה תחליט לעשות את הצעד המתבקש ולשחרר את פדרוזה שמה לעשות, לא ראוי לאופנוע מפעל רשמי. 

רוכבים נוספים שלא ראויים לאופנוע מפעל הם בראדל ובאטיסטה בהונדה, פול אספרגרו ובראדלי סמית בימאהה, קבוצות הלווין הרשמיות אמורות היו להיות הרבה יותר קרובות למובילי הטבלה ולא להשתרך מאחור בהפרש נקודות דמיוני ולהפסיד את המקום החמישי בטבלה לדוקאטי.
אליפות העולם חוזרת לאירופה לנעילת העונה, ב-9 בנובמבר בולנסיה.

גלריה

10 תגובות ל מוטו GP מאלזיה: התיקון של מארקז

  1. אולי תעזרו לנו להעיף את הבחורה המטומטמת שעוזרת לשדר בזמן המרוץ.
    כל מה שהיא יודעת זה רכילות ומי עשה למי.
    מקשקשת שטויות על העברת הילוכים כאילו הי בחיים שלה עלתה על דו גלגלי אפילו אוטומטי.
    אני רואה את השידור עם ביטול הקול.
    יאללה לכי הביתה כבר.

  2. אבל אותי היא משעשעת. אני שומע את השטויות שלה ופשוט צוחק לי כל פעם מחדש.
    ולא שבועז הוא כוכב רוק גדול אבל לפחות מדבר פחות שטויות ממנה.

  3. שני בלתי נסבלים. הם בכלל לא בתוך המירוץ, ולא שמים לב למה קורה. מקשקשים שטויות בזמן שקורים דברים מטורפים על המסלול. לפעמים אני שם את השדרים של יורוספורט (סטרימינג), ורואה את השידור של ערוץ הספורט, וככה נהנה מוידאו HD ושדר ופרשן רציניים.

  4. תמי משעשעת ופה ושם מוסיפה צבע ומידע על החיים הפרטיים של הרוכבים. היות ש׳הכל אנשים׳ זה יכול לתת מבט נוסף ושונה על כל מירוץ.
    בקשר לבועז אתם סתם קנאים. שדרן ספורט מוטורי מצטיין ממש. אין ולא היה עוד כמוהו במדיה בארץ. מעולם. פרגנו לו קמצנים.

  5. תמי משעשעת אולי קופים שלא מבינים, יש לה אפס מושג בגו גלגלי, היא גם טיפוס מתנשא במציאות וכל מירוץ שהיה בלעדיה היה טוב יותר. מישהו חושב אחרת?

  6. אולי אלו אתם שלא מבינים , אם תקשיבו טוב טוב תגלו שתמי מבינה הרבה יותר מבועז שהרבה פעמים מדבר שטויות , בקיצור אל תהיו קופים שוביניסטים תקשיבו לתוכן , נכון זה לא כמו בימי יורוספורט העליזים , אבל זה מה יש , אני למדתי לחבב את בועז למרות מחסור ברור בידע במוטו גיפי בזכות יציאות מצחיקות , ואת תמי בזכות הידע והמידע שהיא מביאה מבפנים העולם הזה של הרוכבים .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל