fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מוטו GP יפן: מארקז ממשיך לגמגם בצל איום הטייפון

מוטו GP יפן: מארקז ממשיך לגמגם בצל איום הטייפון

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

תהפוכות אמא טבע פוגעות מסורתית בסבב היפני של המוטו GP, האיים מועדים לפורענות הן מלמעלה במיני סופות והן מלמטה בצונאמי או רעידות אדמה. בשנה שעברה כזכור נמחקו כליל יום וחצי מהאימונים במוטגי בגלל סופה – והשנה עולה חשש שזה אף יהיה גרוע יותר. סופר טייפון בדרגה 5 (טייפון הוא המקביל של האוקיינוס השקט להוריקן באטלנטי כלומר דרגה 5 זה ממש רע) מאיים להכות ביפן בדיוק ביום א' הקרוב ובמידה וכך יהיה אפשר לשכוח מלקיים את סבב 15 כמתוכנן במוטגי.
אבל בינתיים מזג האוויר במוטגי יפה ויום האימונים הראשון כבר מאחורינו (אנחנו 6 שעות אחרי יפן). מסקנה ברורה מרכזית – מוביל הטבלה וכוכב האליפות מארק מארקז בצרות. קיים בעליל האפקט המצטבר של שני כישלונות רצופים במיזאנו ובארגון, על הנפילה באיטליה עוד אפשר להגיד טעות שיכולה לקרות, אבל הטמטום של ארגון עם ההחלטה להמשיך לרכב עם סליקס למרות הגשם, כשכול כך קל היה למארקז והונדה פשוט להיכנס ולהחליף לאופנוע עם צמיגי גשם ולקחת את המירוץ בהליכה, זה כבר מעיד על אווירה של  סוף קורס כמו שאומרים אצלנו, אבל מה לעשות והקורס לא נגמר, יש עוד 100 נקודות בקופה ויש מצב שהאליפות תברח. אפילו עם יתרון דמיוני של 75 נקודות לזכותו של מארקז עדיין זה לא סגור, וכמו שמארקז נראה ביום האימונים הראשון ביפן זה גם לא הולך להיסגר כאן. מקום שני במקצה אימון ראשון ומקום שישי בלבד במקצה שני, ועוד נראה גרוע וחסר ביטחון ועקביות, גם מתרסק ובשאר הזמן כמעט, בעוד לורנזו, רוסי, פדרוזה ודוביציאוזו בעליל מריחים דם ומתנפלים על מארקז. ניצחון יסתום לכולם את הפה ויביא למארקז את תואר האליפות כבר ביפן ללא קשר למה שמישהו יעשה, אבל אם נראה כאן עוד כישלון, שלישי רצוף, וואללה זה כבר יהפוך להרגל, ובדומה לעונה שעברה מארקז צולל בסיום העונה, אשתקד זה נגמר בהפרש של 4 נקודות בלבד לטובתו…
אז שווה להתעורר בשבת מוקדם, ב-8 וחצי בבוקר מקצה הדירוג הקובע, ובתקווה שהטייפון ירחם עלינו מירוץ ביום ראשון ב-8 בבוקר שעון ישראל. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל