fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

עיר הקודש רועדת. אחרי 2000 שנות גלות שבו מכוניות הספורט להרעיד את חומות העיר העתיקה

עיר הקודש רועדת. אחרי 2000 שנות גלות שבו מכוניות הספורט להרעיד את חומות העיר העתיקה

עמרי גוטמן

צילום: עמרי גוטמן

זו השנה השנייה שנערך פסטיבל מוטורי בירושלים, פרי יוזמתו של ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, אשר לא חשש לסגור את מרכזה של אחת הערים הצפופות בעולם למשך יומיים ולהביא לכאן מכוניות פורמולה 1, פורשה GT  ופרארי שהרעידו – אין מילה אחרת – את כל העצבים אצלנו.

לראות ממרחק אפס מפלצת בת 740 כ"ס זו חוויה נדירה. לדעת שנוהג בה ג'אנקרלו פיסיקאלה, גורם לך לחשוב שאולי בכל זאת הקדים המשיח את בואו, ובחר בפרארי כחמור.

אז ספורט מוטורי קצת חסר לנו לאחרונה, אבל ספורטאים מוטוריים – יש. המפיקים השכילו לאסוף נהגים ישראלים צעירים המתחרים בליגות השונות בעולם ובהצלחה רבה – אלון דאי, אלוף אסיה בפורמולה רנו לשנת 2009, כיום מתחרה ב- GT, רועי ניסני שמתחרה כיום בפורמולה 3, בר ברוך המתחרה בליגת הכישרונות של  BMW  עם כמה הישגים מבטיחים וירין שטרן שמתחרה בפורמולה 3 ומנבאים לו עתיד מזהיר בתחום.
פרארי ופורשה שלחו ארצה את מיטב התוצרת, וכשרואים ממרחק שני מטר את ה-458, את הקאררה ואת האאודי R10, האינסטינקט הוא להסתכל בהודעות מהיום בטלפון – אולי בכל זאת אראלה השאירה משהו.
הפעלולן ראפאל פסיירבק נתן שואו מדהים על קוואסאקי 636 ששופר ושונה ללא הכר כדי שיתאים לטריקים המדהימים שהוא מוציא ממנו. נהג הפעלולים טרי גראנט הגיע מצילומי הסרט "מהיר ועצבני" החדש במרוקו כדי להדהים בפעלולים ונהיגה מדויקת ומרשימה. על תקן הדובדבן שבקצפת היו שמיניית פסיכים – אין מילה אחרת – בשם  FMX 4Everשהדהימו בתרגילים כמו סופרמן, באקפליפ ומה לא, בין שתי רמפות המרוחקות 30 מטר זו מזו. רק בשבילם היה שווה להגיע.

יש תחושות שתמונות מעבירות טוב יותר ממילים, והגלריה תגדל לאחר יום ההופעות שיתקיים היום.

גלריה

7 תגובות ל עיר הקודש רועדת. אחרי 2000 שנות גלות שבו מכוניות הספורט להרעיד את חומות העיר העתיקה

  1. איזה כיף לקרוא כתבה כזו… לצערי לא הייתי שם ואחרי קריאת הכתבה זה בהחלט מרגיש כאילו ליטפתי את החמור…
    מקסים כרגיל (:

  2. זה ארוע זה?
    כמו בפעם הקודמת שווה לתחת.
    חבל שביזבזתי זמן וכסף

  3. לא היה שווה את המאמץ
    אם אני רוצה לראות אופנוע בווילי אני יסריט את עצמי ואם אני רוצה לראות מכונית ספורט עדעף לראות בטלויזיה אתה רואה יותר זמן.
    אז מה מריחים רייח של דלק ואו פקינג סולר או דסל

    בקיצור לא לבזבז את הזמן חארטה במייטבה.

  4. נחמד! בשנה שעברה היה מוצלח יותר כשהמסלול היה מעגלי וזמני ההמתנה בין המייצגים/רכבים היה קצר יותר.
    על שנה הבאה אנחנו מוותרים מראש – ברקת קח את המליונים האלה צור קשר עם ראש עיריית מעלה אדומים וביחד ותקימו סוף סוף מסלול!!!בירושלים אין שטחים ויקר נכון , מישור אדומים יהיה אחלה!!! אולי ממך תבוא הישועה

  5. יוצרים לנו "אירוע מוטורי" כדי להגיד שהנה יש בישראל ספורט מוטורי, כי הרי מעטים יודעים ומבינים שמדובר באירוע ראווה בלבד.
    כרוכבים וספורטאים אני חושב שכולכם צריכים להחרים את האירוע!
    אחרת בחיים לא נראה פה מירוץ אמיתי.

  6. כל הכבוד לניר ברקת עשה משהו טוב השנה …וקילקל 10

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל