מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
ברקום שמאל
תמוז
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

נבחרת ישראל מחוץ למוטוקרוס האומות (+ גולדי מהשטח + תמונות שהתעדכנו)

נבחרת ישראל מחוץ למוטוקרוס האומות (+ גולדי מהשטח + תמונות שהתעדכנו)

גיא בן ברק

צילומים: ירון גולדשטיין

ירון גולדשטיין מנהל נבחרת ישראל למוטוקרוס האומות בדיווח קצר בפייסבוק במוצאי שבת מודיע: "נבחרת ישראל למוטוקרוס האומות לא עלתה לגמר B, היה קשה והמקצים היו עם המון תהפוכות במיקומים, הקבוצה נתנה את כול שיכלה בתנאים שהיו לה, יש המון מה ללמוד, מצפים לשנה הבאה. תודה לממסי, עמותת המוטוקרוס הישראלי, התאחדות ספורט מוטורי, רז הימן ולכול נותני החסות ובעיקר לרוכבים שעשו עבודה טובה. 


פלאשבק לWEEKEND הארוך והמתוק שהיה


יום חמישי 25.9.14 (יום ארוך)
כתב: ירון גולדשטיין

לאחר הידיעה המצערת ששחר בלולו לא יוכל לרכב בתחרות.

החל מרוץ משל עצמו למצוא רוכב והכי חשוב לבצע תהליך מסודר של החלפת הרוכב מול ה fim 
יו"ר. העמותה רמי בן הרוש הודיע כי איוב שוגן הוא הרוכב הבא ברשימת מובילי הטבלה וכי הוא זה שייצא לתחרות
מיד מודיעים לאורלי (המקסימה ) ממסי והיא מודיעה לfim
שוגן עובר את כל שרשרת החיול ולאחר חתימת יצחק מילשטיין בערב החג על רשיון המירוצים שלו, שוגן מאושר ליסוע. אז עכשיו צריכים גם רכב ומלון והריצות ממשיכות.

ריגה 15:30עיר מדהימה ,עתיקה ויפה, הכל ירוק 
לוקחים תרכבים ועפים למסלול לנמשך מנהלות. רישומים, קבלת אישורים
והכי חשוב ללכת את המסלול, אוי איזה מסלול… למות.. רחב קפיצות מסוגים וגדלים שונים הכל עגול גדול ויפה במיוחד.
מאחורינו בפאדוק הקבוצות הגדולות מתארגנות ותוך יום נבנת משדה קטן עיר מוטורית יפיפיה.
חוזרים למלון לישיבת רוכבים ולישון.
אמשיך לעדכן
גולדי


יום שישי 26.9.14

כתב: ירון גולדשטיין

יום ההכנות לפני מקצי הדירוגים והמקצים. זה היום בו כל הקבוצות מתארגנות על האופנועים, בדיקות טכניות, קסדות, בדיקות רעש לאופנועים, בדיקות מסלול ועידכונים לעשרות העיתונאים המגיעים מכל העולם.
אנו יוצאים בבוקר מהעיר ריגה לכיוון קגמוס, נוסעים לאורך הנהר והשמש לא ממש יוצאת, קר בחוץ כשבע מעלות ובנוסף ערפל מבאס לנו תצורה.

נפגשים בכניסת המסלול עם המכונאים, נכנסים למסלול ומתחילים בפריסה של הציוד. האופנועים שנשכרו לתחרות אינם במצב מזהיר וכבר עם ההתנעה הראשונה אני אומר למכונאים כי רעש האופנוע חזק מידי וכי הם לא יעברו את בדיקות הרעש. מאוחר יותר מתגלה שורה ארוכה של אופנועים שנפסלו בבדיקות הרעש כולל ובעיקר הקבוצות המובילות (ארה"ב,גרמניה,שבדיה ועוד ). נו טוב כולם מתחמנים וגם אנחנו, סותמים את בית הפילטר, מכניסים אינסרט לאגזוז ומחליפים משתיק. בדיקה נוספת והאופנועים מקבלים אישור. במקביל אנו מקבלים מדבקות מספר לאופנועים שהוזמנו מבעוד מועד מהולנד וגם סט חולצות רכיבה בצבעי דגל מדינת ישראל. (איפה המדינה?)
בהמשך אורן, איוב ועידו מבצעים רכיבת נסיון קצרה לכיוונים ושינויים אחרים. בגמר הרכיבה כל הרוכבים מוזמנים להצטלם מכל הכיוונים עם ובלי קסדה לטובת תיקי רוכב ולטלביזיה. זה המקום לפגוש את כל הרוכבים ובעיקר את טובי רוכבי המוטוקרוס בעולם. קצת מצחיק לעמוד כמו בתור לקופת חולים עם דאנג'י וטומאק, קאריולי ומקס נאגל. באווירה טובה ובין הרוכבים רצות בדיחות אחד על השני.

מסביב לנו מוקמים עוד ערי אוהלים, קארוואנים, משאיות ענק הנפתחות כרובוטריק והשדה הריק הופך מגוון ירוק לצבעוני בשלל צבעי הקשת. זה המקום לציין שממש רואים כי מאחורי הקבוצות ובעיקר הקטנות עומדת המדינה או גוף מהמדינה שעוזר/מממןאת רוכבי מדינתו. בקבוצות הגדולות והמקצועיות עומדים היצרנים (סוזוקי, הונדה, ימאהה, הוסקוורנה,קטמ,קאוואסאקי ועוד), שם כל אוהל הוא באורך של 50 מטר על 10 מטר שלא לדבר על הציוד שנפרש שם בפנים. ממטבח וחדר אוכל ועד למשטח מכונאים מדוגם למות מקנאה. 
מסיימים לקראת ערב והקור מתגבר, זמן טוב לעוף למלון לאכול משהו ולהתכונן ליום הגדול והקובע
יום מקצי הדירוגים בו נקבעים 19 המדינות שיעלו אוטומטית לגמר ועוד 13 מדינות שיתחרו בקטגוריית B
אמשיך מחר
גולדי


יום שבת 27.9.14
כתב: ירון גולדשטיין

את היום אנחנו פותחים בשמחה גדולה כאשר מנהל המרוץ מודיע בהגרלת המיקומים כי ישראל הגרילה את המקום הראשון בשער הזינוק.
בהמשך החבר'ה יוצאים למקצה אימונים בזה אחר זה כאשר עידו יוצא ראשון עם קטגוריית ה Mxgp ל 40 דק. עידו עולה על מסלול בתול שחיש מהר הופך למסלול מחורץ ומלא במפים. אין ספק שהמסלול בקגומס לטביה קשה, אפילו עד מאוד. אחריו יוצא אורן חסון נציג ה Mx2. אורן נראה לא רע ומייצר זמני הקפה טובים. אחריו זהו איוב שוגן שיוצא למסלול כתוש והתוצאה מדברת בעד עצמה, איוב נאבק עם האופנוע והחול ומייצר זמני הקפה איטיים יותר מעידו ואורן. כרמון סוגר הקפה מהירה ב 02:16.346 , אורן מפתיע עם 02:07.231 ושוגן סוגר ב 02:25.540
מנוחה לאחר מקצי האימון החופשי ואנו לקראת מקצי הדירוג. כאן כבר מדובר במקצה לכל דבר. הזנקה מסודרת ומקצה של 20 דק +2 הקפות . ראשונים לזנק הם ה MXGP ועידו איתם. עידו לא פותח טוב ומתמקם במקום ה 33 בהקפה השניה מצליח עידו לשפר מיקום אחד ובהקפה ה 11 מצליח לסגור את המקום31. פאולין גוטיה הצרפתי שפתח רע מאוד מצליח לטפס ממקום שישי ולסיים ראשון, שני ואן הורביק הבלגי ושלישי ראיין דנג'י האמריקני.
לאחר הפסקה קצרה זהו תורם של קטגוריית ה MX2.  להראות את כוחם. נציגנו אורן חסון יהיה זה שעליו מוטלת האחריות לספק מיקום טוב.  אורן פותח טוב. אך מעבד הרבה מיקומים בפניה הראשונה. אורן מתמקם במקום ה 31 , בהקפה השניה מאבד שני מקומות עקב נפילה ומצליח לשפר שני מיקומים בחזרה עקב התרסקות כואבת של ג'רמי מרטין. בסיום אורן מצליח לשמור על מיקומו ה 31 
מי שמצליח לסיים את המקצה במקום הראשון ולאחר שפתח במקום השמיני זהו טוני קאריולי באיטלקי שטס לו על המסלול כאילו זה היה חלק וישר. שני מסיים גלן קולדנהוף ההולנדי . שלישי מסיים ג"רמי סיוור שדווקא פתח ראשון ושמר. הל המקום הזה עד ההקפה השביעית. קטגוריית ה MX2.   גם השנה מעניינת מאוד כאשר הרוכבים בה מצליחים לייצר זמני הקפה טובים יותר מה 450 סמ"ק
אנחנו מסיימים פעמיים במקום ה 31 ויש סיכוי גבוהה מאוד להתברג ל B-FINAL. איוב מתייצב על הגייט, מתרגש ומלווה בחצי מכפר קמא. נערות מונסטר בלבוש צנוע מניפות שלטי 15 שנ' והנה עוד זינוק יוצא לדרך. איוב מזנק לא משהו אך מצליח לטפס מיקום אחד בהקפה שניה, אך מאבד את המיקום עד סוף המקצה, איוב רוכב יחסית לאט ומפנה לרוכבים המהירים את המסלול. בראש הטור זהו הבלגי קווין סטרייבוס הבלגי שפתח מצויין ונעלם לכל המתחרים. איליי טומאק האמריקני פתח רע מאוד והסתבך בנפילה בפניה הראשונה הצליח לסיים מהמקום האחרון עד למקום השמיני. שני מסיים הבריטי דין וילסון ושלישי סוגר טים גסר.
לאחר חישוב כל תוצאות הקבוצות אנו מגלים שגם השנה לא הצלחנו להעפיל לגמר B. 
מבאס? בטח. השנה היה לקבוצה הישראלית סיכוי גבוה מאוד להעפיל לגמר, אך כמו שאומרים במרוצים אתה יודע היכן אתה מתחיל אך יותר קשה לדעת איך תסיים לבטח כשיש 3 רוכבים בכל קבוצה ורק שתי התוצאות הטובות נחשבות.
אז מחר לא נעלה לגמר, אך נוכל לצפות בו, ללמוד עוד, לצבור עוד נסיון וגם לראות את האלופים טסים ומרחפים על המסלול.

גולדי

8 תגובות ל נבחרת ישראל מחוץ למוטוקרוס האומות (+ גולדי מהשטח + תמונות שהתעדכנו)

  1. כרמון יתותח הרבה כבוד לעמוד מול הרוכבים האלה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל