fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ראלי בלקן יום 5: הימן וסגל שומרים על ההובלה בדירוג הכללי

ראלי בלקן יום 5: הימן וסגל שומרים על ההובלה בדירוג הכללי

אופיר דואק

צילום: עדי כפרה שפרן

האזור שבו נמצאת סליבן, העיר ממנה יוצא הראלי בימים האחרונים, הוא מעין אגן שקוע המנקז אליו מים מכל ההרים שמסביב. מסיבה זו, ומלקחי היום הרביעי שבו הבוץ היקשה מאוד על המתחרים, החליטו מארגני הראלי לקצר את הקטע התחרותי מכ-300 ק"מ ל-130 בלבד, בסטייג' אחד.
בבוקר שוב התכנסו כולם בשדה התעופה הנטוש. אלכס, מארגן הראלי, הסביר לכולם את השינויים בספר הדרך, ומשם יצאה שיירה מנהלתית עד לנקודת הזינוק. הצוותים הבולגרים המשיכו לנסוע עם צמיגי הטרקטור שכל כך עזרו להם אתמול, אבל היום התבררו כבחירה שגויה. הבוץ  במסלול של היום היה מינורי יחסית, וכבר בזינוק ניתן היה להבחין שצמיגי הטרקטור פוגעים מאד ביציבות כלי הרכב. קיד הגדיר זאת כ"גברת שהולכת על עקבים גבוהים מדי"…
רז והלל מצוות 'פוינטר -3M ' זינקו מהמקום השני, אחרי הצוות הבולגרי סלבצ'ב וסטיינובה במרצדס ג'י שמספרה 201, אך עקפו אותם בתחילת הדרך. בהמשך, ראינו את הג'י הבולגרי כשמים ואדים פורצים מהמצנן שלו, וזאת כנראה הסיבה לכך שהאטו את הקצב.
התברברות קלה גרמה לכך שרז והלל נעקפו על ידי הצוות הגרמני סטנסקי והנשל במרצדס ג'י שמספרה 229, אבל אחרי כ-100 ק"מ הגיעו אליו שוב ו"ישבו על הזנב" של הגרמנים, כשהאחרונים מסרבים לפנות את הדרך למרות שרז והלל היו  מהירים מהם.
מעט לפני הסיום, אמר הלל לרז שזה יכול להיות מצחיק אם בסופו של דבר יצליחו לעקוף, וזה אכן מה שקרה: כשני ק"מ לפני קו הסיום הגרמנים פנו לכיוון לא נכון ורז והלל ניצלו את ההזדמנות ליטול את ההובלה. הלל: "מאותה נקודה לא הפסקנו לצחוק, כשהגענו לסיום לא יצאנו ללחוץ ידיים עם הגרמנים כי לא יכולנו לעצור את הצחוק ולא היה לנו נעים מהם"…
לצוות קוקה קולה זירו, גל שחם ונמרוד "קיד" אופיר, לא הולך. לאחר שנתקעו אתמול בתעלה, היום המצמד הסורר החליט לא לשתף פעולה והם נאלצו ל"חתוך" למחנה. כאן התברר כי התקלה היא במשאבת המצמד שהוחלפה בחדשה.
על פי החישובים שלנו, רז והלל ממשיכים להוביל בדרוג הכולל, כשהפער בינם לבין צוות 229 הצטמצם במעט, והוא עומד על כ-25 דקות.
מחר יוצא הראלי בחזרה לכיוון אלבנה במסלול שאורכו כ-400 ק"מ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל