מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
סטפן
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
פרפקט קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה

ראלי בלקן יום 4: הימן וסגל מקום ראשון

ראלי בלקן יום 4: הימן וסגל מקום ראשון

אופיר דואק

צילום: עדי כפרה שפרן

למרות השטח הבוצי שהקשה מאוד על הנהיגה, רז והלל מצוות פוינטר-3M שומרים על המקום הראשון בדרוג הכללי.  גל וקיד נתקעו בתוך תעלה ואיבדו זמן יקר עד שחולצו, והידרדרו בדרוג.
גשם כבד שירד במהלך הלילה הפך את מסלול הראלי לבוצי וקשה לנהיגה. ועוד לפני הזינוק, הספיקו חברי הצוותים הישראלים לאסוף את הסככה שהגנה על כלי רכבם,  שהתעופפה לה ברוח…
החבורה כולה התכנסה בשדה תעופה נטוש, ממנו נעשתה ההזנקה בדבוקות של שלושה, על מסלול אספלט שאורכו קצת יותר מק"מ אחד. בשורה אחת עם צוות פוינטר-3M, רז הימן והלל סגל, זינקו גם הצוות הבולגרי, פאנוב וואסיליב בניסאן פטרול שמספרה 240 והצוות הגרמני סטנסקי והנשל במרצדס ג'י שמספרה 229. רז והלל ידעו שאין להם סיכוי להתמודד בזינוק מול צמד המכוניות הללו, המצוידות במנועי בנזין

רבי עוצמה, וזה מה שאכן קרה, מה עוד שמנוע הצוללת השתנק בזינוק ושני המתחרים פתחו עליהם פער.

בהמשך,  פאנוב וואסיליב נטלו את ההובלה כשלחבורת החוד מצטרף צוות בולגרי נוסף, סלבצ'ב וסטיינובה במרצדס ג'י שמספרה 201. לקראת סיום הסטייג' השני, מנוע הפטרול כבה לאחר חציית מעבר מים והם נגררו על ידי אחד המתחרים האחרים עד לקו הסיום. סלבצ'ק וסטיינובה סיימו ראשונים, כשרז והלל מגיעים כ-16 דקות אחריהם.
הבוץ הקשה מאוד על הנהיגה, ובקטע מסוים רז והלל היו על סף התהפכות, כשהרכב הרים בצדו האחד שני גלגלים באוויר אך בסופו של דבר התיישר. הבוץ הכבד גם נדבק שווב ושוב לשמשה הקדמית, והלל אומר שמזל שמיכל נוזל ניקוי השמשות אצלם גדול מאוד, כ-10 ליטר, מה שאיפשר שטיפה לעתים תכופות…
בשל העובדה שהמארגנים אינם משחררים תוצאות, לא ברור לחלוטין מה הפער בדרוג הכולל. הלל ורז מובילים בכ-38 דקות על  סלבצ'ק וסטיינובה, אך לא ידוע כמה זמן איבדו פאנוב וואסיליב ובכמה גדל הפער מהם.
לצוות קוקה קולה זירו, גל שחם ונמרוד "קיד" אופיר, לא הלך כל כך טוב. מלבד הפנצ'ר היומי, המצמד ברכבם החל להחליק מה שגרם להם לאבד מהירות, ולקראת סיום הסטייג' השני החליקו לתוך תעלה "שמשכה אותם" כהגדרתו של גל. החילוץ ממנה נמשך שעה ארוכה והם הגיעו לסיום עם חשיכה והידרדרו מאוד בדרוג. 
היום יוצא הראלי למסלול נוסף שאורכו כ-250 ק"מ והבוץ בוודאי ימשיך להשפיע על הנהיגה בשטח. 
מילה מהלל סגל על הצמיגים:
"צמיגי TOYO הצילו אותנו היום. הפרופיל שעד היום היה ידוע ומוכר למירוצים הרגילים הפתיע אותנו לטובה כשהתברר שהוא מעולה גם לבוץ. למעשה בזכות הצמיגים האלו הצלחנו לעשות את התוצאה שהשגנו. לקראת הסטייג' הבא הוחלפו הצמיגים כי היה מתוכנן גם יום של בוץ אך המארגנים החליטו לשנות ולקצר ליום שרובו לא יהיה בבוץ. אם היינו יודעים לא היינו מחליפים לסט חדש כי למרות כל התלאות שהם עברו הצמיגים עדיין תקינים"

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל