fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

ראלי בלקן יום 6: הימן וסגל עדין מובילים, ומגדילים את הפער

ראלי בלקן יום 6: הימן וסגל עדין מובילים, ומגדילים את הפער
צילום: עופר אדר

יום השישי היה הארוך ביותר בראלי, קרוב ל-400 ק"מ שחולקו לשלושה סטייגי'ים. הזינוק נעשה שוב משדה התעופה הנטוש ליד סליבן, ושוב הזנקה בשלישיות. רז והלל נצבו בשורה הראשונה, יחד עם הצוות ההולנדי הופסטרה ובורסמה בדיפנדר שמספרו 232 ועם הצוות הגרמני סטנסקי והנשל במרצדס ג'י שמספרה 229.

לקראת סוף המסלול ניצלו רז והלל היסוס קל של השניים האחרים שהקדימו אותם, ונכנסו ראשונים לדרכי העפר, אבל מיד לאחר מכן טעו בניווט ונכנסו לדרך לא מוצא, כששני הצוותים האחרים אחריהם. עד שהסתובבו וחזרו לדרך הנכונה, השלישייה שזינקה שנייה לקחה את ההובלה, כשבראש מוביל הצוות הבולגרי פאנוב וואסיליב בניסאן פטרול שמספרה 240. בהמשך, הצליחו רז והלל מצוות פוינטר 3M   לעקוף את כולם, וסיימו ראשונים את שלושת הסטייג'ים. הפעם בינם לבין צוות 229 שבמקום השני גדל לכ-45 דקות מבטיחות.
במהלך הסטייג השני נשמעו רעשים מכיוון הבולם הקדמי ימני בצוללת, אך בנקודת השרות לא היה מספיק זמן להחליף אותו. הלל החליט לקחת סיכון ולנסוע עם הבולם הפגום עד הסיום, והוא יוחלף על הבוקר לפני הזינוק ליום השביעי.
מבחינתם של רז הולל, הדבר הנכון ביותר לעשות עכשיו הוא לתת למישהו אחר להוביל את היומיים האחרונים ופשוט לנסוע אחריו כדי לשמור על מיקומם ועל הרכב. אבל זה לא תואם את האופי התחרותי של השניים, והלל אומר שנהיגה מהירה, הכי המהירה שאפשר, שומרת על הערנות  ועל הדריכות.

לצוות קוקה קולה זירו, גל שחם ונמרוד "קיד" אופיר, פשוט יש "נאחס" בראלי הזה. לאחר נפילה לתעלה, ומצמד סורר, נשבר היום החלון בצידו של גל בעת שניסו לעקוף רכב אחר. בחלון נבעו סדקים מרובים, וגל לא הצליח לראות כלל את הדרך. השניים החליטו לפרוש, פרקו את החלון השבור ונסעו לנקודת הסיום של הסטייג' השני. הקטע האחרון של הדרך התנהל בדיונה על שפת הים השחור והזיבר התקשה להתקדם שם והמצמד שב להחליק.

מלבד גל וקיד פרשו צוותים נוספים, ביניהם הצוות הבולגרי עם הניסאן פטרול  240 בשל בעיית מצמד, מכונית אחת ו-SBS  אחד התהפכו (ללא נפגעים) ומכוניות אחרות סבלו מפגיעות שונות, כתוצאה ממפגשים לא רצויים עם עצמים קשים בשטח, בעיקר עצים…
מחר יתנהל הראלי באזור אלבנה במסלול שאורכו כ-250 ק"מ בסטייג' אחד.  צפוי מחר גשם, מה שיעשה את התחרות מעניינת יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל