fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

ראלי בלקן יום 3: הימן וסגל שומרים על המקום ראשון

ראלי בלקן יום 3: הימן וסגל שומרים על המקום ראשון
צילום: כפרה עדי שפרן

עוד יום ארוך יחסית, 340 ק"מ בשלושה סטייג'ים תחרותיים, הסתיים כששני הצוותים הישראלים שומרים על המיקום בחוד החבורה. צוות פוינטר-3M, רז הימן והלל סגל, שזינקו מהמקום הראשון, נעקפו בסטייג' הראשון על ידי הצוות הבולגרי בניסאן שמספרו 240, אך בהמשך הצליחו לעקוף אותם וליטול שוב את ההובלה עד לסיום. הבולגרים סיימו את היום במקום השני ואחריהם צוות גרמני במרצדס G שמספרו 229.

גם לצוות קוקה קולה זירו היה יום טוב מאוד, והם סיימו אותו במקום הרביעי, שוב  ללא תקלות משמעויות, מלבד פנצ'ר אחד. זה קרה בירידה תלולה בנקודה שבה אי אפשר היה להרים את הרכב על ג'ק, והם נאלצו לנסוע על הג'נט עד למקום שטוח יותר שבו התאפשרה ההחלפה.
באופן תמוה, המארגנים אינם מפרסמים בסיום כל יום את התוצאות, והמתחרים מתעדכנים על מיקומם בזינוק ועל הפער בינם לבין האחרים רק בבוקרו של כל יום. זה גם מקשה על עבודת העיתונאים ולכן ייתכן מצב שבו הדיווח על התוצאות אינו מדויק דיו.  

היום יוצא הראלי מהעיר סליבן למסלול שאורכו כ-250 ק"מ שרובם בדרכים הרריות. הגשם הקל שירד במהלך היום הפך לעת לילה למטר כבד, שבוודאי ישבש את הדרכים. הזינוק יתבצע משדה תעופה נטוש והמתחרים יוצאים לדרך בשלשות, זה לצד זה, לאורך קטע של 1.1 ק"מ מהירים מאוד. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל