fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

סופרבייק WSBK פורטוגל: סייקס מנצח, ואז בא הגשם

סופרבייק WSBK פורטוגל: סייקס מנצח, ואז בא הגשם

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

לרוכבים בריטים יש שם כרוכבי גשם טובים, שהרי בארצם יורד הרבה גשם ומירוצי אופנועים ברמה גבוהה נערכים שם כבר 110 שנה פלוס, אולם דווקא אלוף העולם האנגלי טום סייקס אינו רוכב גשם טוב ואפילו לא כמעט טוב. מגרעה זו מנעה היום בסבב מספר שמונה של אליפות הסופרבייק העולמית בפורטימאו מסייקס לפתוח פער נקודות שעשוי היה לקחת אותו כול הדרך לאליפות, לחלופין סייקס אמנם הגדיל במעט את פער הנקודות שלו בטבלה על קווינטולי הודות לניצחון משכנע במקצה הראשון אבל הגשם במקצה השני הביא אותו לסיום מביש במקום השמיני.

מקצה ראשון, השמיים אמנם מעוננים אולם יבש, זינוק טוב מהפול הביא את סייקס להיכנס שלישי לפניה הראשונה אחרי ריי ומלנדרי, אולם כבר בהקפה הראשונה של המסלול הקצר והנפלא הזה על חופה המערבי של פורטוגל עובר סייקס להוביל, כהרגלו פותח עוד עשירית ועוד עשירית עד שהוא פותח פער של כמעט חמש שניות. סוף הסיפור? לא ממש, מתחיל לטפטף וסייקס עצמו מודה שנכנס ללחץ אטומי והתפלל שלא יתחזק הגשם, כי אפילו הרסס מספיק כדי להאט את רוכב קאוואסאקי משמעותית ומאפשר לקוויטולי ולבאז לצמצם עד פחות משתי שניות. למזלו של טום הגשמון פוסק וניצחון נוסף לקבוצת המזוקנים.

המקצה השני ומה שיורד מהשמיים זה כבר לא רסס אלא מבול, והמחזה המביך של סייקס יוצא לדרך. עד שליש הדרך הוא מצליח איכשהו להקיף שני שלישי, אולם בהמשך הכול קורס, הנינג'ה נצפה מתדרדר, שתי האפריליות עוקפות ואפילו שני הדוקאטים של דייויס וג'וגליאנו, שלא לדבר על ג'וני ריי שחוגג בחוד בפער של חמש שניות, הנה בריטי אופייני. ואז מתערבת אלילת המזל, באירוע סיוט של כול קבוצת מירוצים מתנגשים שני רוכבי אפריליה מלנדרי וקוויטולי זה בזה, מלנדרי פורש וקוויטולי מתחיל בצמצום נזקים. במידה וסייקס היה מנצל את האירוע ומנצח זה עשוי היה לסגור עניין באליפות אולם מי שמדהים הוא דווקא קווינטולי שלא רק מצליח לעלות על האופנוע – הוא אף עוקף שוב את סייקס.

נפילתו של קווינטולי שהביאה אותו לסיום במקום השביעי הצילה את סייקס מקיצוץ מאסיבי ביתרונו בטבלה, העומד כעת על 43 נקודות לעומת יתרון של 39 נקודות ערב הסבב. לעומת זאת נצחונו של ריי ממקם את רוכב הונדה במקום הרביעי במרחק של 49 נקודות מסייקס, נקודה מבאז ושש מקוויטולי מה שמבטיח אש עד לסיום העונה.

הסבב הבא של הסופרבייק במסלול החולני בלגונה סקה כבר ביום ראשון הקרוב, באותו יום גם מונדיאל וגם מוטו GP וגם מוטוקרוס גיפי – לא היה דבר כזה.

3 תגובות ל סופרבייק WSBK פורטוגל: סייקס מנצח, ואז בא הגשם

  1. גם וגם וגם לא נתפס
    מונדיאל וגי פי וסופרבייק.. מזל שהדרבי לא נפל ביום הזה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל