fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

שבת הקרובה: לפני ברזיל-צ'ילה רואים מוטו GP

שבת הקרובה: לפני ברזיל-צ'ילה רואים מוטו GP

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יום שבת האחרון בחודש יוני פירושו מירוץ גרנד-פרי באסן הולנד, כפי שמקובל במסלול הקלאסי מאז תחילת המירוצים שם ב-1925. זה מקדים כמובן את כול לוח הזמנים הרגיל ביום כך שכבר ביום חמישי נערכים מקצי האימון וביום שישי אחה"צ מקצי הדירוג.

באשר למצב האליפות הלא מעודד לאור השליטה הקיצונית של מארק מארקז, אסן הוא מסלול נוסף המעלה תקווה לפסק זמן בדריסה שהספרדי הצעיר מעביר את האליפות. בשנה שעברה סיים מארקז בהולנד שני בהפרש של יותר מ-2 שניות, בכלל אסן הוא מסלול של ימאהה, שוטף וזורם מפניה לפניה כמעט ללא עצירות ופתיחות קיצוניות כך שיתרון המנוע ומערכות האלקטרוניקה של ההונדות פחות משמעותי כאן, ימאהה נצחה באסן בעידן המוטו GP כמעט פי שניים מהונדה, כולל ניצחון ענק ויחיד בכול העונה לולנטינו רוסי בשנה שעברה.
אז צריכים לקוות שאכן אסן יעצור קצת את מארקז כי אם מארקז מנצח גם כאן  הרי שהמשך העונה יהיה עגום – והנה ההשוואה. הטבלה ערב אסן אשתקד הראתה שמארקז מדורג שלישי בנחיתות של 30 נקודות יחסית לפדרוזה המוביל – ועדיין מארקז לוקח אליפות; השנה מארקז מגיע לאסן כשהוא מוביל את הטבלה בהפרש של 58 נקודות, וזאת כששלושת המסלולים הבאים בתור בעונה אחרי אסן – גרמניה, ארה"ב וצ'כיה – הם מסלולים שמארקז אוהב וניצח בהם בשנה שעברה כך שעם היכולת שלו השנה לנצח גם במסלולים שהוא לא אוהב אפשר להניח מה יקרה בהמשך השנה. במידה ומארקז הופך את הרצף הנוכחי של 7 ניצחונות לרצף של אחת עשרה ניצחונות אפשר לגמור את העונה עוד לפני פגרת הקיץ.. 

תגובה אחת ל שבת הקרובה: לפני ברזיל-צ'ילה רואים מוטו GP

  1. הוא עוד לא סיים ראשון מתחילת העונה אפילו פעם אחת..
    מה זה "שוב" בדיוק?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל