fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

קאוואסאקי כובשת את דונינגטון

קאוואסאקי כובשת את דונינגטון

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

טום סייקס עושה תיקון בדונינגטון. לאחר סבב פושר מינוס באימולה בעקבותיו איבד את ראשות הטבלה ניצח היום סייקס בצמד המקצים של סבב מספר חמש וחזר להוביל את הטבלה. מיקומו הנחות של סייקס על הגריד, שורה שלישית בגלל מזג אוויר, גרם לו לפתוח את צמד המקצים רחוק מהמובילים, במקצה הראשון הוא ירד עד למקום ה-11; אולם סייקס הוא גם הרוכב הטוב בסדרה והמירוצים הפעם כמובן היו אצלו בבית, כך שלא חלפו הקפות רבות בטרם עלה למקום הראשון וניצח. במקצה השני זה היה פחות קשה, סייקס הקיף חמישי עד מחצית הדרך ואז במהלך מרהיב עקף בו זמנית את קווינטולי ואת באז בן קבוצתו, עלה למקום הראשון וניצח שוב. הסבב הבא, מספר שש שיערך לראשונה בתולדות הסופרבייק במסלול האינסופי בספאנג (בג'והור הם כבר היו אם כי לפני 20 שנה) מאלזיה ב-8 ליוני, כמו שזה נראה רק אסון ימנע מסייקס אליפות שנייה רצופה.

גם המקום השני בסבב כולו הלך לקאוואסאקי ולוריס באז משווה בטבלה את מספר הנקודות של ג'וני ריי, 159, כלומר 16 נקודות אחרי סייקס שבמקום הראשון. האם יצליח באז לשמור על מקומו למרות העליות והמורדות החריפים ביכולתו ובעיקר הפראות בה הוא רוכב ועוקף? כנראה שכן מכיוון שהמתחרים מולו למעט סייקס שהולך על אליפות שנייה, הם נמושות. בראשם רוכבי אפריליה מרקו מלנדרי וסילבאן קווינטולי שגם בדונינגטון, מסלול כול כך מתאים לאפריליה, צפוף, קצר, ממש כמו הוי ארבע האיטלקי, לא מספקים סחורה, במיוחד מלנדרי שלאור הביקורת האיומה שהוא סופג מהעיתונות האיטלקית ממש לא בטוח שיסיים איתם את העונה.

4 תגובות ל קאוואסאקי כובשת את דונינגטון

  1. היה לי את הZX6 ושבר לי את השילדה ומטרו לא רצו להחליף לי את האופנוע. התשובה הייתה אסור לעשות וולי. האם זה נראה לכם? האמת שלי לא. אופנוע בין היתר זה גם בשביל וולי.

  2. חזי אתה עוד תקוע בשנות התשעים מאז הרבה דברים הישתנו בעולם גם השילדה של ה-zx-6

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל