fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

ראלי יוון 2014 – סיכום יום חמישי

ראלי יוון 2014 – סיכום יום חמישי

כתב וצילם: עופר אדר

יום שהתחיל עם ציפיות גדולות הפך ליום מאכזב למתחרים מישראל. ברכבם של רז הימן והלל סגל נשבר המתלה הקדמי במקטע הראשון, ועם תיקון מאולתר הם דידו עד לנקודת השרות שם הוחלף החלק השבור והם המשיכו בדרכם אבל איבדו זמן רב. גם ברכבם של אביב קדשאי ויזהר ערמוני היתה תקלה, והם לא זינקו כלל למקטע השני. הדלק בו תודלק אופנועו של נדב לוגסי היה ככל הנראה מזוהם, וקרטע לאורך כל המקטע הראשון. הוא איבד זמן נוסף כדי לעזור לדורון וינטר, שנפל עם אופנועו מהדרך.

צוות פוינטר, רז והלל, זינקו למקטע הראשון של היום החמישי כשרק תשע דקות מפרידות בינם לבין המוביל בדרוג הכללי. התקווה שאולי יצליחו לסגור את הפער נמוגה כשמשולש נשבר במתלה הימני הקדמי ברכבם. הם אילתרו תיקון בעזרת רצועה ועשו דרכם לאיטם עד לסיום המקטע, כשבדרך הם גם מנסים לעזור לאביב ויזהר שנתקעו עם אלטרנטור תקול. בנקודת השרות הוחלף המשולש השבור, והשניים הצליחו להגיע לנקודת הזינוק למקטע השני באיחור קטנטן, בגלל עדר כבשים שחסם את הדרך… את המקטע השני סיימו במקום הראשון והם עדיין במקום השלישי בדרוג הכללי, אבל בפיגור של כשעה וארבעים דקות אחרי המוביל הצרפתי.

אביב ויזהר נגררו עלי ידי ניצן שקל ודובי נוימן מצוות טלפארמה עד לנקודה אליה יכול היה צוות הסיוע להגיע והאלטרנטור הוחלף. אך השעה היתה כבר מאוחרת והם החליטו לוותר על המקטע השני.

רועי שפירא ואיתי מולדבסקי מצוות אראן ממשיכים בנהיגה השקולה, וסיימו את היום ללא תקלות מיוחדות. הם שמרו על המקום הרביעי בדרוג הכללי והם הראשונים בקטגוריה שלהם, T2, כשהצוות השני בקטגוריה מפגר אחריהם בכמעט שלוש שעות. גם ניצן ודובי סיימו יום ללא בעיות וטיפסו למקום השביעי בדרוג הכללי.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל