fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC

מוטו GP חרז: ושוב מארקז בפול

מוטו GP חרז: ושוב מארקז בפול

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

בניגוד לשלושת הסבבים הראשונים של העונה לא היה מארקז מארקז המהיר ביותר בכול המקצים בחרז, הוא גם נראה פחות זורם עם המסלול המיתולוגי בדרום ספרד, בחלק הראשון של המסלול היה מהיר מאוד אך בסקטור 3 ובמיוחד 4 איבד המון זמן. למולו לורנזו היה יציב וגם מהיר, במקצה הדירוג 2 הקובע החזיק לורנזו בפול ממש עד סיום 15 הדקות, אבל מה לעשות ולמארקז נשארה עוד הקפה. איש לא האמין שמשהו יקרה בהקפה הזו מאחר ומארקז החליף אופנוע ממש לפני שיצא אליה, מסורתית לרוכבים יש אופנוע מועדף ואופנוע משני, כך שמארקז לא היה צפוי לעשות הרבה, ואז על האופנוע המשני (או הראשי, אצלו זה בעליל לא משנה) מקצץ מארקז כמעט חצי שנייה מזמנו של לורנזו וכובש את הפול פוזישן הרביעי הרצוף שלו העונה. לורנזו שני, פדרוזה שלישי, רוסי כרגיל רביעי לפני אליש אספרגרו בשורה שנייה למרות שהתרסק, דוביציאוזו סוגר את השורה השנייה. שוב אותם שמות ושוב באותו סדר, מה לא עשתה הנהלת המוטו GP כדי להכניס יותר עניין ויותר תחרותיות לסדרה וזה פשוט לא הולך. הכישרוניים מקבלים את האופנועים הכי טובים ומה שלא יעשו הצירוף הזה תמיד יהיה המהיר ביותר.

וכשאין הפתעות החדשות המעניינות יותר באות מברידג'סטון – ספק הצמיגים הבלעדי למוטו GP מאז 2009 נפרד מהקטגוריה הבכירה של אליפות העולם החל מעונת 2015. יחד עם הודעה זו זכו הרוכבים בקטגוריה הבכירה להקלה של ממש בתחום הצמיגים הקדמיים, לרשותם כעת 10 קדמיים ולא 9 וחשוב יותר, שלוש דרגות קושי לעומת שתיים עד עתה. מי יחליף את בריד'סטון הענקית? ספק גדול אם יש יצרן צמיגים אחר שיכול לקבל בלעדיות, ברידג'סטון הוא גדול יצרני הצמיגים, ולכן נראה שהמוטו GP תחזור לריבוי יצרני צמיגים, עם מישלין, דאנלופ ואולי גם קונטיטננטל. זה אולי פחות "שוויון" אבל יוצר תחרותיות בצורה אחרת, מה עוד שצמיגים אחידים לא הוכחו כיוצרים תחרות, לעיתים זה היה ההיפך כמו במקרה של לורנזו וימאהה עם צמיגי 2014 שחיסלו את התחרותיות שלהם.

 מירוץ מוטו GP מספר 4 בעונת 2014, מחר יום א' בשעה 15:00 שעון ישראל

תגובה אחת ל מוטו GP חרז: ושוב מארקז בפול

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל