מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
סטפן
לרט
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
מתלה לקסדה

ראלי יוון

ראלי יוון

אנאבל ברוס עטאר

צילום: אנאבל ברוס עטאר

במסעדה תל אביבית אינטימית התכנסנו אמש על מנת להכיר את הצוותים אשר ישתתפו בימים הקרובים בראלי יוון הנחשק. זו המשלחת הגדולה ביותר עד כה שהשתתפה בראלי יוון: תריסר ישראלים בשמונה צוותים, הכוללים ארבעה רכבים וארבעה אופנועי שטח.

את מסיבת העיתונאים פתח אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר ונותן חסות אשר מלווה כבר עשר שנים את הצוות של רז והלל בתחרויות הראלי השונות, כשהוא מגלה לנו: "הראלי הוא תחרות קשה. זהו מצב לא נורמלי לתפקד בגוף אנושי. ועוד יותר לא נורמאלי לרצות לעשות את זה שוב ושוב."

ראלי יוון יתקיים בין התאריכים 6-11 במאי, וזהו המירוץ הראשון בין ארבעה מירוצים. בהמשך השנה יתקיימו גם ראלי בלקן, ראלי אלבניה וראלי 24 שעות יוון. ראלי יוון מתקיים במהלך שישה ימים. הראלי הינו במתכונת כוכב כאשר כל המתחרים נמצאים באותה עיירה, Nafpaktos , יוצאים ממנה מידי יום למירוץ וחוזרים חזרה אליה.בכל יום המתחרים יסעו כ-200 ק"מ כאשר ביום השני והחמישי יסעו כ-550 ק"מ. בתחרות משתתפים כ-130 אופנועים המזנקים ראשונים בחמש בבוקר, ואחריהם מזנקים בשמונה וחצי כחמישים ג'יפים, עשרה רייזרים, ואחרונים חביבים- עשרים רכבים.

 על הצוותים והכלים
צוות פוינטררז היימן בן 50, נהג והלל סגל, בן 65, נווט, הזוכים הגדולים בראלי יוון בשנת 2013 שמתחרים יחד כבר עשור. מספר מתחרה 500 בצוללת הצהובה. היימן מסביר שלמד בבלקן שכל מקצה הינו אינדיבידואלי ואם ניצחו במירוץ אחד לא בהכרח ינצחו בכולם. הם משתתפים בחסות פוינטר, צמידי שטח TOYO שהוכיחו את עצמם ללא אף פאנצ'ר, חברת ICL, שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה, CRANERGY, משקה אנרגיה המבוסס על רכיביים טבעיים.

צוות טלפארמהניצן שקל ודובי נוימן שהגיעו אשתקד למקום השלישי בראלי יוון. הם מספרים על תחרות נחמדה אך מאוד קשה פיזית, עם הרבה סיבובים, עליות וירידות. ומגלים לנו שבמהלך התחרות הצוות משתמש בחיתולים של חברת טלפארמה המיוצרים לגיל השלישי, כדי להמנע מעצירות מיותרות בדרך.

 צוות אראןרועי שפירא ואיתי מולדבסקי המתחרים עם רכב מסוג מיצובישי. מתחרים כבר עשר שנים בארץ, והתחרו לפני שנתיים בבלקן עם רז והלל. שפירא מספר שמטרתם הינה לסיים את המירוץ ללא תקלות אך ישמחו אם תגענה התוצאות.
אביב קדשאי ויזהר ערמוני – ברכב Desert Warrior
אופנועים: 
דורון וינטר בן 44 ואב לארבעה. מתחרה עם מספר 8, מספר המזל שלו. רוכב על ק.ט.מ. 500. בחסות CRANERGY ומשרד התרבות והספורט. דורון מספר על ג'וק התחרות שנכנס לו לראש לפני שלוש שנים. כשהתייעץ עם היימן, רוכב מקצועי, שהשתתף אף הוא בראלי על אופנוע, האחרון הסביר לו שבאופנה לרכוב על סלעים אך וינטר התעקש והסביר שהינו מעוניין לרכוב כמה שיותר וכמה שיותר רחוק. את דרכו החל בתחרות חוצה ישראל 2011, וכשגילה שחוץ ממנו קיימים עוד כמה רוכבים לא נורמאליים- הוא הרגיש בבית… מאז מצא וינטר ברכיבה תחרותית סוג של מדיטציה, שקט וריכוז מושלם שמאתגר ומרגיע אותו. וינטר מגלה לנו שלעיתים מקנא בדיאלוג המתפתח בין חברי הצוות המתחרים ברכבים מכיוון שדיאלוג הוא מסוגל לנהל רק עם עצמו.

 נדב לוגסי
בן 46 הוותיק והמנוסה. רוכב על הוסאברג 350. בוגר ראלי דאקר, פרעוניים, מרוקו, טוניס ואיחוד האמירויות.

 ברק דודאי בן 48. ירכב על הוסאברג 350 ויתחרה לראשונה בראלי בינלאומי.

 צליל ונדרהורן בן 52 ירכב על ק.ט.מ. 500 וגם הוא יתחרה לראשונה בראלי בינלאומי.

 אתר דו"גרי מאחל לכל הצוותים בהצלחה בראלי יוון.

גלריה

5 תגובות ל ראלי יוון

  1. לא צריכים יופלה או משהו? לא גיל מבוגר משהו לכולם?

  2. זה אומר שהם צריכים לחכות בבית אבות? איזה שאלה מפגרת. סחתיין עליהם, ואתה חכם גדול להתחבא מאחורי מקלדת.לך תתחרה איתם ורק אחכ תדבר , צעיר פעור

  3. אותם אנשים הקימו את התחום בארץ לפני 30 שנה, ומאז הממשלה והמשטרה רק הבריחו את כל מי שחשב להכנס לתחום. ההשקעה הכספית אדירה ולא ניתן להביא משתתפים חדשים לתחום שעלויות הכניסה, רישוי, ביטוח והכל מאוד יקר. תוסיף שהרכבים חייבים מקום סגור ומקורה, מאובטח (כי אין ביטוח), בקיצור – אלו שהתחילו בנו כמה צינורות, שמו מנוע, הילוכים – ונדבקו בג'וק. אלו שבאו אחריהם הפכו לעבריינים כי זה היה בניגוד לחוק. הדור הבא שיגיע יהיה ילדים של עשירים בחסות חוק הספורט המוטורי (שכולו רגולציה מייקרת). חבל.

  4. היום יום העצמאות למדינת ישראל . מדינה מפותחת חלקית . חסר לנו כאן את האופציה שיש לכול מדינות אירופה , לקבל את ההכרה הפרגון והתמיכה לספורט שהוא הראשון בהכרה בכול העולם . אני אישית מכיר חלק מהמשתתפים . ואם הם לא היו מסבסדים מכספם את השיגעון אז בכלל הספורט הזה הזה היה נעלם ( זה הסיבה לגיל ) מזל שיש חברות בודדות שמוכנות לתת את החסות לספורט הנ"ל ולהעלות אותנו על מפת ההצלחה . כי יש לנו רוכבים טובים עם פוטנציאל גדול להביא כבוד . בהצלחה לכולם .
    רק חזרו בשלום.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל