fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

פיז'ו נכנסת לאופנועי מירוץ

פיז'ו נכנסת לאופנועי מירוץ

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

פיז'ו אינה זרה כול כלל ועיקר לאופנועים, למרות שאת עיקר שמה קנתה במכוניות הרי שכמו יצרנים רבים קדמו אופנועים למכוניות פיז'ו, עוד מהמאה ה-19 הובילה פיז'ו בעולם האופנועים הצעיר מבחינה טכנולוגית – עד שבמהלך שנות החמישים יצרה פיז'ו את הקטנוע הראשון שלה וההמשך ידוע. אופנועים קטנים אמנם הופיעו פה ושם בעיקר בשנות השמונים אך גם אלה נעלמו.

עכשיו משנה היצרן הוותיק הזה כיוון, ברור שיש קשר ישיר לכך שפיז'ו נרכשה על ידי קונצרן סיני לאחר שעמדה בפני סגירה, לפני מספר שבועות שמענו כי פיז'ו החתימה את סריל דספרס לנהוג עבורה בדקאר וגם בתחום האופנועים מגלים הסינים עניין. האריה השואג מציג אופנוע 250 סמ"ק מוטו 3, מנוע תוצרת פיז'ו, חד צילינדרי אבל לגמרי לא של קטנוע, השילדה באה מ-FTR הסדנא הבריטית המצוינת שאחראית להישגיו המעולים של אליש אספרגרו במוטו GP. התכנית של פיז'ו השנה היא להשתתף ב-10 מירוצים במסגרת אליפות איטליה, גם מספר מירוצים באליפות אירופה, בעוד השיא יגיע בהשתתפות כווילד קארד במירוץ מוטו 3 במסגרת אליפות העולם. הרוכב איטלקי בן 16 ושמו לורזו דלהפורטה מטוסקנה, זה שהוא צעיר כול כך לא מפריע לו להיות "אלוף לשעבר ב-125 גרנד-פרי האיטלקי…"

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל