fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP קטאר: מארקז חוזר בענק

מוטו GP קטאר: מארקז חוזר בענק

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אתה בטוח שיש לך רגל שבורה, שואל מראיין הטלוויזיה את מארק מארקז בתום מקצה הדירוג למוטו GP של קטאר, מקצה Q2 שהסתיים לפני זמן קצר עם תצוגה מרגשת, שוב, מצד העילוי הספרדי הצעיר הזה. מארקז צריך להזכיר לא רכב באף אחד משלושת סבבי האימונים שערכו הרוכבים האחרים מאחר ושבר את עצם השוק שלו באימונים על דירט טראקר. זה אומר שתחת חוקי ההסגר הקשוחים של הסדרה אסור לרוכבים לרכב על אופנועי האליפות למעט באירועים הרשמיים המאורגנים לאימונים וזה אומר שמארקז לא נגע בהונדה RCV214 שלו מאז נובמבר 2013. ולמרות החודשים הארוכים הללו ולמרות הכול, מכה מארקז בסשן הדירוג הקובע של המירוץ הראשון בעונת 2014 וכובש את הפול פוזישן בהקפה האחרונה, לאחר שהיה המהיר ביותר גם ברוב רבע השעה ורק חמש דקות לסיום הפסיד לבאטיסטה, אבל מארקז כאילו האליפות מוטלת על הכף, חוזר ונותן לבאטיסטה זמן טוב יותר ב-57 אלפיות וסוגר עניין. מארקז מבהיר שהוא יודע היטב שקשה יותר לשמור על התואר מאשר לזכות בו בפעם הראשונה, ובא רעב ומתגעגע לאופנוע שלו אותו כאמור לא דחף כבר חודשים רבים. למרות זאת מארקז מנמיך ציפיות למירוץ, אומר שהרגל מאוד מטרידה אותו ומקשה עליו לדחוף ולהחזיק את הגוף והוא מקווה לצאת עם כמה שיותר נקודות. מלחמה פסיכולוגית קוראים לזה. בן קבוצתו של מארקז פדרוזה לקבוצה הרשמית של הונדה לא מפתיע בכלל וממשיך את האכזבה שהוא מייצר מאז תחילת האימונים, יזנק מהמקום השישי בלבד.

למול ההתעלות של מארקז ממשיך יריבו המרכזי חורחה לורנזו לגמגם קשות. לאחר שני ימי האימונים אמר לורנזו שהאופנוע מרגיש על המסלול החלק כאילו אין לו בקרת אחיזה, וכול נגיעה במצערת קורעת את הגלגל האחורי, אחיזה היא מצרך קריטי ללורנזו בסגנונו שחי על מהירות אמצע פניה, ואין לו אין לו את האחיזה הזאת עוד מיום האימונים הראשון וגם במקצי הדירוג, וכך לורנזו שזינק מהפול אשתקד וניצח את המירוץ ומחזיק בשיא המסלול האבסולוטי מאז 2009, נראה מאוד לא טוב ויזנק מהשורה השניה. עדיין הרבה פחות גרוע מולנטינו רוסי על הימאהה הרשמי השני שבמקצה הקובע פשוט נעלם, ויזנק למירוץ מחר בערב מהמקום העשירי, אם כך זה ימשך האולטימאטום שרוסי נתן לעצמו לנצח או לפרוש במהלך העונה נראה מה זה מוחשי.

עם שתי הימאהות הרשמיות עלובות למדי, הימאהה טק 3 של בראדלי סמית דווקא עובדת מצוין והבריטי הצעיר יזנק מהמקום השלישי, שורה ראשונה בפעם הראשונה בחייו. בן קבוצתו פול אספרגרו במקום הרבה פחות טוב, סוף שורה רביעית, מה שמביא אותנו לאחיו אליש אספרגרו.

אליש ממחיש את האמרה ככול שעולים יותר גבוה ככה קשה יותר הנפילה. לאחר שהקסים באירועי האימונים טרום העונה ושלט בשלושת מקצי האימון הראשונים בקטאר, התרסק אליש מילולית במקצה הקובע ויזנק מסוף השורה השלישית. צמד התרסקויות במקצי הדירוג חיסלו את תקוותיו של אליש להמשיך עם השליטה בזמנים ולהשיג פול סנסציוני.

המירוצים ביום א' מקטאר מתחילים בשעה 18:00 שעון ישראל, מירוץ מוטו GP ב-21:00 שעון ישראל. 

2 תגובות ל מוטו GP קטאר: מארקז חוזר בענק

  1. זה מכונה זה לא בן אדם, לא פלא שהרגל בסדר / לא בסדר.. תן בגז זהו

  2. גיא אז מסתבר שכן משדרים
    רק צריך השתקה לתמי ובועז שמדברים שטויות ולא שמים לב לפרטים לדוגמא כאשר שני רוכבים בהוט לאפ והראשון עובר את קו הסיום ותופס המקום הראשון בשיפור של כמעט שניה מגיע השני ומשפר חצי שניה ביחס למי שהוביל עד לפני שהראשון עבר אז תמי אומרת על השני שמשהו קרה ברבע האחרון במקום להבין שרוכב השני כבר מתייחס לתוצאה העדשה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל