fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP ספאנג: לורנזו בצרות

מוטו GP ספאנג: לורנזו בצרות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סבב שני למבחני טרום העונה הרשמיים מתוך שלושה מתוכננים טרם פתיחת העונה ב-20 למרץ מתקיים זה היום השני במסלול ספאנג במלאזיה. התנאים במסלול גרועים, מבחנים שערכה שם לא מכבר פרארי יצרו ערימות אבק וחול על המסלול, ובצורת גשמים ממש כמו בישראל מנעה אפשרות מקווה לשטיפת המסלול כך שביום המבחנים הראשון בקושי ניתן היה לרכב. הרוכבים הרשמיים בקושי יצאו וכך יכלו באטיסטה ואספרגרו אליש להיות בראש טבלת הזמנים היחסית איטיים כאמור בשל התנאים.

יום המבחנים השני שנערך ביום חמישי היה משמעותי הרבה יותר והבהיר מספר נקודות. ראשית ברור שלורנזו והימאהה הרשמי שלו בצרות. ברידג'סטון ציידה את האליפות בצמיגים חדשים, נוקשים יותר מהקודמים, ואלה עובדים רע מאוד עבור לורנזו והימאהה שלו. ממש כמו שלפני שנתיים סבלה הונדה מהמעבר לצמיג קדמי רך כך עכשיו סובל ה-M1 מצמיג אחורי קשה המונע מלורנזו את האחיזה לה הוא רגיל בזוויות ההטיה האדירות להן הוא נזקק כדי לעמוד מול ההונדות העדיפות בהרבה בכול מצב אחר. וכאילו זה לא מספיק האלקטרוניקה באופנוע לא עובדת ברמה שלורנזו רוכב עם האלקטרוניקה של השנה שעברה. וכך מדורג רוכב ימאהה המוביל רק במקום התשיעי בטבלת הזמנים. מצבו של רוסי הרשמי השני של ימאהה גרוע פחות, ולנטינו מדורג רביעי ואף לו ביקורת חריפה על הצמיג האחורי החדש, שני הרשמיים יצטרכו להסתגל מהר מאחר וימאהה נחותה בהרבה משלהם דווקא הצליחה לסיים במקום השני, מנוע M1 בשילדה של סדנת FTR מתגלה ככלי גאוני, ואליש אספרגרו עושה איתו נסים ונפלאות. גם הקבוצה החצי רשמית של ימאהה בצרות, פול אספרגרו מרשים פחות מאחיו ומדורג שמיני, ברדלי סמית עשירי.

בראש הטבלה שולטת הונדה, חרף היעדרו של מארק מארקז מהמבחנים (כולם כולל אוסטרליה במרץ) מדורגת הונדה ראשונה עם דני פדרוזה, באטיסטה החצי רשמי ממשיך להרשים עם מקום שלישי. דוקאטי במצב סביר, עם דוביציאוזו חמישי וקראצ'לו שביעי.

תגובה אחת ל מוטו GP ספאנג: לורנזו בצרות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל